ارزش های دفاع مقدس در مدارس به نسل جوان منتقل شود

کرمان – استاندار کرمان خواستار انتقال ارزش های دفاع مقدس در مدارس به دانش آموزان شد. به گزارش فت فتو، محمدمهدی فداکار ظهر یکشنبه در جلسه مشترک شورای هماهنگی هفته دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد: ۲ سال کرونا شرایط را برای برگزاری مراسم‌ها محدود کرده بود، اما امسال با بازگشایی […]

کرمان – استاندار کرمان خواستار انتقال ارزش های دفاع مقدس در مدارس به دانش آموزان شد.

به گزارش فت فتو، محمدمهدی فداکار ظهر یکشنبه در جلسه مشترک شورای هماهنگی هفته دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد: ۲ سال کرونا شرایط را برای برگزاری مراسم‌ها محدود کرده بود، اما امسال با بازگشایی مدارسم می‌توانیم فعالیت بهتری را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشت.

وی افزود: پیشکسوتان دفاع مقدس و افراد خوش سخن به بهترین شکل روایتگری دفاع مقدس را در مدارس داشته باشند که چنین برنامه‌هایی از تحریف‌ها جلوگیری می‌کند.

استاندار کرمان گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس و افراد خوش سخن به بهترین شکل روایتگری ایثار و رشادت رزمندگان را در مدارس داشته باشند.

استاندار کرمان همچنین بر حضور و دیدار اولیای مدارس مزین به نام شهدا با خانواده شهیدان تاکید کرد و گفت: ادارات نیز ویژه برنامه‌های ایثار و شهادت را داشته باشند.

فداکار، معرفی کتاب خاطرات شهدا و رزمندگان را در روشنگری و آشنایی جامعه لازم دانست و گفت: گلزار شهدای گمنام باید به بهترین شکل ممکن ساماندهی و تبلیغات محیطی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران حتمی شود.

کد خبر ۵۵۹۲۵۶۹




ارزش های دفاع مقدس در مدارس به نسل جوان منتقل شود

منبع: مــهر
? ارزش های دفاع مقدس در مدارس به نسل جوان منتقل شود