اردوی جهادی واکسیناسیون دام‌ها در نرماشیر برگزار شد

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نرماشیر گفت: اردوی جهادی برای واکسیناسیون دام‌ها توسط جهادگران بسیج سازندگی سپاه شهرستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی”نذیر کرمان” به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نرماشیر، فیروزه زارع با بیان اینکه اردوی جهادی دامپزشکی در ۷۰ روستای شهرستان انجام شده است، گفت: در این طرح، تعداد ۲ […]

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نرماشیر گفت: اردوی جهادی برای واکسیناسیون دام‌ها توسط جهادگران بسیج سازندگی سپاه شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی”نذیر کرمان” به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نرماشیر، فیروزه زارع با بیان اینکه اردوی جهادی دامپزشکی در ۷۰ روستای شهرستان انجام شده است، گفت: در این طرح، تعداد ۲ هزار راس دام سنگین علیه بیماری هاری واکسینه و مقدار ۱۰۰ هزار مترمربع جایگاه دامی علیه کنه‌های ناقل بیماری تب کریمه کنگو سمپاشی ‌شدند.

 
 زارع پور با اشاره به اینکه این طرح جهادی دامپزشکی به صورت رایگان و با همکاری تعداد نزدیک به ۵۰۰ نفر از نیرو‌های بسیج سازندگی، روستاییان، بخشداران و دهیاران به مدت دو ماه اجرا گردیده افزود: این اردوی جهادی با هدف کنترل و پیشگیری از بروز بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان، حفظ و صیانت از سرمایه‌های دامی دامداران و تامین امنیت زیستی برگزار شد.
 
 
انتهای خبر/برجی




اردوی جهادی واکسیناسیون دام‌ها در نرماشیر برگزار شد

منبع:آرمـان
? اردوی جهادی واکسیناسیون دام‌ها در نرماشیر برگزار شد