اردوگاه کبوترخان کرمان ظرفیت نگهداری از ۲۰۰۰ معتاد متجاهر را دارد

فت فتو/کرمان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اظهار کرد: معتادین متجاهر چهره شهرها را زشت کرده و سبب ساز شیوع برخی از بیماری ها هستند که با راه اندازی اردوگاه کبوترخان حدود ۲۰۰۰ معتاد متجاهر از کل استان در آن نگهداری خواهند شد. «محمدرضا محمدی انارکی» عصر امروز هشتم آبان ماه […]

فت فتو/کرمان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اظهار کرد: معتادین متجاهر چهره شهرها را زشت کرده و سبب ساز شیوع برخی از بیماری ها هستند که با راه اندازی اردوگاه کبوترخان حدود ۲۰۰۰ معتاد متجاهر از کل استان در آن نگهداری خواهند شد.

«محمدرضا محمدی انارکی» عصر امروز هشتم آبان ماه در جلسه بررسی رفع موانع و مشکلات راه اندازی اردوگاه حرفه آموزی(کبوترخان) کرمان گفت: اگر این اردوگاه در چند سال آینده راه اندازی نشود، همه زیرساخت های ایجاد شده این مجموعه از بین خواهد رفت.

وی ادامه داد: هرچند که استان کرمان در شیوع مواد مخدر رتبه اول را ندارد اما متاسفانه اسم مواد مخدر با کرمان گره خورده و امیدوارم با مساعی مسئولین این بدنامی از استان زدوده شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با اشاره به تولیدات مواد مخدر شیشه اظهار کرد: در استان کرمان آمار کشفیات مواد مخدر شیشه چند برابر شده و این بسیار نگران کننده است.

وی با بیان این مطلب که استان کرمان در مسیر ترانزیت مواد مخدر قرار دارد، تصریح کرد: بودجه های استان در بحث مبارزه با مواد مخدر کفاف نمی دهد که نیاز به افزایش اعتبار در این زمینه داریم.

وی اظهار کرد: معتادین متجاهر چهره شهرها را زشت کرده و سبب ساز شیوع برخی از بیماری ها هستند که با راه اندازی این اردوگاه حدود ۲۰۰۰ معتاد متجاهر از کل استان در آن نگهداری خواهند شد.

محمدی انارکی ادامه داد: براساس قانون معتادین متجاهر را می توانیم۳ تا ۶ ماه در اردوگاه ها نگهداری کنیم و با دستور گرفتن می توانیم آنها را یک سال نگه لداریم. 

وی افزود: از تعدادی از سوله های این اردوگاه برای اشتغال معتادین و خانواده های آنها می توان استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید با تجمیع ظرفیت های همه دستگاه ها در بحث پیشگیری از اعتیاد بهره بگیریم تا دیگر در چند سال آینده با معضل معتادین متجاهر در استان مواجه نباشیم.

انتهای پیام




اردوگاه کبوترخان کرمان ظرفیت نگهداری از ۲۰۰۰ معتاد متجاهر را دارد

منبع:ایـسنا
? اردوگاه کبوترخان کرمان ظرفیت نگهداری از ۲۰۰۰ معتاد متجاهر را دارد