ارتقای اعتماد عمومی با تعامل رسانه و دستگاه قضایی

محمد‌مهدی فداکار استاندار کرمان گفت: تعامل دستگاه قضایی با رسانه‌ها سبب ارتقای اعتماد عمومی، امیدآفرینی و امنیت روانی جامعه می‌شود. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» محمد‌مهدی فداکار استاندار کرمان صبح امروز در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه و عدالت با تشکر از اصحاب رسانه که در انتخابات کمک کردند و در جهت تبیین […]

محمد‌مهدی فداکار استاندار کرمان گفت: تعامل دستگاه قضایی با رسانه‌ها سبب ارتقای اعتماد عمومی، امیدآفرینی و امنیت روانی جامعه می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» محمد‌مهدی فداکار استاندار کرمان صبح امروز در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه و عدالت با تشکر از اصحاب رسانه که در انتخابات کمک کردند و در جهت تبیین و راهنمایی مردم تمام ظرفیت خود را به‌میدان آورند، گفت: چون در دستگاه‌قضائیه حکم برقرار است بنابراین ارتباط دستگاه قضایی با رسانه‌ها ضرورت بیشتری دارد.

وی ادامه داد: برای افزایش قضاوت مردم با دستگاه‌ قضایی نیاز به حضور رسانه‌ها است و این کمک شایانی می‌کند که دشمن روایت اول را نرود تا مردم دچار مشکل نشوند.

استاندار کرمان بیان کرد: در برخی اتفاقات که در یک‌سال گدشته می‌توانست چالش ایجاد کند چون روایت اول از سوی مسئولان و دستگاه قضایی مطرح شد، دشمن مجبور شد برطبق روایت اول ما کار کند.

فداکار اظهار کرد: تعامل دستگاه قضایی با رسانه‌ها سبب ارتقای اعتماد عمومی می‌شود هم‌چنین امیدآفرینی در تحقق عدالت و امنیت روانی جامعه تامین می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: اهمیتی که رسانه‌ها با دستگاه قضایی دارد بسیار بیشتر از ارتباط با دستگاه‌های اجرایی است چرا که در دستگاه اجرایی نقد بیشتری است و در دستگاه قضایی ضرورت اطلاع‌رسانی بیشتری وجود دارد.
انتهای خبر/ پسند




ارتقای اعتماد عمومی با تعامل رسانه و دستگاه قضایی

منبع:آرمـان
? ارتقای اعتماد عمومی با تعامل رسانه و دستگاه قضایی