ارتش در اوج اقتدار قرار دارد/ هر گونه تحرک دشمن را سرکوب می کنیم

کرمان– فرمانده قرار گاه منطقه ای جنوب شرق ارتش با اشاره به آمادگی کامل برای مقابله با تهدیدات گفت: هر گونه تهدید دشمن را با اقتدار سرکوب می کنیم. به گزارش فت فتو، امیر سرتیپ دوم امیر غلامعلیان ظهر شنبه در دیدار با خانواده شهدا در شهرستان بم، شهدا را سرمایه عظیم انقلاب و ارتش […]

کرمان– فرمانده قرار گاه منطقه ای جنوب شرق ارتش با اشاره به آمادگی کامل برای مقابله با تهدیدات گفت: هر گونه تهدید دشمن را با اقتدار سرکوب می کنیم.

به گزارش فت فتو، امیر سرتیپ دوم امیر غلامعلیان ظهر شنبه در دیدار با خانواده شهدا در شهرستان بم، شهدا را سرمایه عظیم انقلاب و ارتش دانست و گفت: راه شهدا با اقتدار ادامه خواهد یافت و این مکتب توسط نیروهای نظامی پیگیری می‌شود و خون شهدا به برکت این راه تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: هزار و ۵۹ شهید توسط ارتش در استان کرمان تقدیم انقلاب شده است و همچنان آمادگی داریم که خون خود را نثار انقلاب و نظام کنیم.

وی ادامه داد: در این مسیر ارتش، سپاه و بسیج در کنار هم قرار دارند و ید واحده محسوب می‌شوند و فقط یک هدف دارند و آن سرکوب دشمن و اقتدار در منطقه است.

فرمانده قرار گاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش بیان کرد: ارتش با تلاش فرزندان انقلاب در همه ابعاد در امادگی کامل قرار دارد و تمام حرکات دشمن را رصد می‌کند و در صورت دستور فرمانده کل قوت آماده هر گونه پاسخگویی به تهدیدات است.

کد خبر ۵۳۹۴۹۲۲




ارتش در اوج اقتدار قرار دارد/ هر گونه تحرک دشمن را سرکوب می کنیم

منبع: مــهر
? ارتش در اوج اقتدار قرار دارد/ هر گونه تحرک دشمن را سرکوب می کنیم