ارتش با تمام توان به محرومیت زدایی از کرمان خواهد پرداخت

کرمان – فت فتو – فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: با تمام توان آماده همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) در کمک به محرومان و محرومیت‌ زدایی از مناطق این استان هستیم. به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کرمان، سرتیپ دوم امیر غلامعلیان در دیدار […]

کرمان – فت فتو – فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: با تمام توان آماده همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) در کمک به محرومان و محرومیت‌ زدایی از مناطق این استان هستیم.

به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کرمان، سرتیپ دوم امیر غلامعلیان در دیدار با مدیرکل جدید کمیته امداد این استان ضمن تبریک انتخاب وی؛ به ارتباط خوب و مؤثر ارتش با کمیته امداد اشاره کرد و افزود: ما همچنان در خدمت این نهاد برای کمک به محرومان و محرومیت‌زدایی آمادگی داریم.

وی با تأکید بر اینکه در کارهای زیربنایی و زیرساختی کاملاً در خدمت استان کرمان و مجموعه کمیته امداد هستیم تصریح کرد: با تعویض مدیریت در کمیته امداد همکاری، همراهی و خدمات ما کمتر نخواهد شد بلکه به همان شکل و قوی‌تر در حوزه خدمت رسانی پیش خواهیم رفت.

سرتیپ دوم غلامعلیان با بیان اینکه مسیر حرکت را در ارتش در مسیر خدمت به مردم ریل‌گذاری کرده‌ایم اظهار داشت: افتخار می‌کنیم ظرفیت‌های ارتش در اختیار مردم است و باافتخار در خدمت کمیته امداد هستیم امیدواریم با تعاملی که بین ارتش و کمیته امداد وجود دارد بتوانیم قدم‌های مؤثری در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به محرومان برداریم.

ناصر عسکری نژاد مدیرکل کمیته امداد استان کرمان نیز در این دیدار از همراهی، همکاری و همدلی خوب مجموعه ارتش با این نهاد در محرومیت‌زدایی و کمک به محرومان تقدیر کرد و گفت: قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش بی‌منت، بی چشم‌داشت، بدون تبلیغ و صادقانه در جامعه خدمت می‌کند و تمام توان خود را در راستای حل مشکلات محرومان به کار گرفته است.

وی بیان کرد: ارتش هرجا که خدمت می‌کند بخشی از جامعه هدف این نهاد نیز در آنجا زندگی می‌کنند و امیدواریم بتوانیم با همراهی و همکاری مجموعه ارتش بتوانیم قدم‌های مؤثری در جهت محرومیت‌زدایی برداریم.

عسکری نژاد با اشاره به اینکه کمیته امداد استان کرمان به ۱۲۰ هزار خانواده تحت حمایت خدمت‌رسانی می‌کند افزود: بر اساس اسناد راهبردی امداد عمده کار ما در حوزه توانمندسازی است و خدماتی که به مددجویان ارائه می‌شود در قالب توانمندسازی است.

وی با بیان اینکه خدمات ارتش به محرومان به‌عنوان یک الگو است افزود: عمده اقداماتی که کمیته امداد انجام می‌دهد به‌واسطه همکاری با خیرین و سازمان‌ها است و ارتش نیز در این زمینه نقش مهمی دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم به هدف اصلی خود که همان خدمت به محرومان این صاحبان اصلی نظام و انقلاب برسیم تا امید و نشاط در زندگی در این افراد جاری و ساری شود و کمک‌ها و همراهی‌های ارتش در این زمینه خیلی مؤثر و راهگشاست تا به اهداف موردنظر برسیم.




ارتش با تمام توان به محرومیت زدایی از کرمان خواهد پرداخت

منبع: ایرنـا
? ارتش با تمام توان به محرومیت زدایی از کرمان خواهد پرداخت