ارتش، فرزند و سپر ملت در حوادث است

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با بیان اینکه ارتش فرزند ملت و سپر ملت در حوادث است، ابراز کرد: ارتش جمهوری اسلامی همچنان مقتدرانه برای دفاع از تمامیت ارضی کشور حضور دارد. دکتر محمدمهدی فداکار صبح امروز ۴ مهرماه در دیدار جمعی از اعضای شورای تامین استان با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا به مناسبت گرامیداشت هفته […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با بیان اینکه ارتش فرزند ملت و سپر ملت در حوادث است، ابراز کرد: ارتش جمهوری اسلامی همچنان مقتدرانه برای دفاع از تمامیت ارضی کشور حضور دارد.

دکتر محمدمهدی فداکار صبح امروز ۴ مهرماه در دیدار جمعی از اعضای شورای تامین استان با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: هفته دفاع مقدس، یادآور هشت سال دفاع جانانه ملت ایران بود و ارتش جمهوری اسلامی ایران بخش لاینفک این دوره محسوب می‌شود.

وی از نقش پررنگ ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی و دفاع از خاک کشور نام برد و گفت: بخش بزرگی از دفاع به عهده ارتش بود، روزهایی که بسیج و سپاه شکل نگرفته بودند، بار بیشتری بر دوش ارتش قرار داشت و حلال مشکلات جنگ شد.

فداکار، بازخوانی ایام جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: مراسم روز ۳۱ شهریور و رژه نیروهای مسلح به شایستگی و به دور از هرگونه حاشیه برگزار شد و جای تقدیر دارد.

استاندار کرمان با بیان اینکه ارتش فرزند ملت و سپر ملت در حوادث است، ابراز داشت: ارتش جمهوری اسلامی همچنان مقتدر برای دفاع از تمامیت ارضی کشور حضور دارد.

به گزارش فت فتو، امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا نیز در این دیدار بیان کرد: هفته دفاع مقدس جزو جدایی‌ناپذیر تاریخ انقلاب اسلامی و از دوران پرافتخار و منحصر به فرد ایران اسلامی است.

وی افزود: علی‌رغم همه شرایط سیاسی و نابرابری که در جنگ بر جمهوری اسلامی تحمیل شد، اما با رهبری بی‌بدیل امام راحل و اتحاد و هماهنگی نیروهای مسلح، ثمره مقدسی در کشور شکل گرفت و یک وجب از خاک کشور در تصرف دشمن باقی نماند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا با بیان اینکه وظیفه ما به عنوان نسلی که آن دوران را دیده و اکنون مسئولیت و هدایت نیروها را به عهده دارد، این است که اجازه ندهیم این تاریخ مقدس دچار گسست نسلی شود خاطر نشان کرد: وظیفه کنونی نیروهای نظامی، انتقال فرهنگ و تجارب دفاع مقدس به نسل جوانی است که قرار است برای آینده نظام بمانند و جانفشانی کنند.

انتهای پیام




ارتش، فرزند و سپر ملت در حوادث است

منبع: ایـسنا
? ارتش، فرزند و سپر ملت در حوادث است