ارائه ۵۰۰ هزار خدمات دارویی توسط هلال‌احمر کرمان/ ۱۰۰ هزار کرمانی عضو هلال‌احمر هستند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: طی سال گذشته حدود ۵۰۰ هزار خدمات دارویی توسط هلال‌احمر استان کرمان انجام شده است و سه داروخانه هلال‌احمر در استان داریم.  به گزارش نذیر کرمان از کرمان، رضا فلاح ظهر امروز در حاشیه بازدید رئیس کل دادگستری استان از مجموعه‌های هلال‌احمر اظهار داشت: سالانه بیش از یک‌هزار حادثه […]


مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: طی سال گذشته حدود ۵۰۰ هزار خدمات دارویی توسط هلال‌احمر استان کرمان انجام شده است و سه داروخانه هلال‌احمر در استان داریم.

 به گزارش نذیر کرمان از کرمان، رضا فلاح ظهر امروز در حاشیه بازدید رئیس کل دادگستری استان از مجموعه‌های هلال‌احمر اظهار داشت: سالانه بیش از یک‌هزار حادثه توسط هلال‌احمر پوشش داده می‌شود و با توجه به اینکه  کرمان حادثه‌خیز است، ضرورت آمادگی در استان وجود دارد.

 وی با اشاره به رتبه نخست هلا‌ل‌احمر استان کرمان در زمینه رهاسازی، بیان کرد: هلال‌احمر همچنین  ۳۰ حادثه طبیعی و غیرطبیعی را پوشش می‌دهد و هلال‌احمر استان کرمان در زمینه پوشش حوادث همیشه دارای رتبه اول تا سوم است.

فلاح با اشاره به اینکه آمادگی در جمعیت هلال‌احمر استان کرمان برای پوشش حوادث در سایر استان‌ها وجود دارد، افزود:  ۳۰ حادثه غرق شدگی در چهار سال گذشته در استان کرمان داشته‌ایم و  ۴۷۰ نفر رهاسازی نیز انجام شد که این افراد از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: طی سال گذشته حدود ۵۰۰ هزار خدمات دارویی توسط هلال‌احمر استان کرمان انجام شده است و سه داروخانه هلال‌احمر در استان داریم.

 فلاح با اشاره به اینکه همه افراد  بی‌طرف و بی‌غرض می‌توانند بر اساس مهارت‌های خود عضو جمعیت هلال‌احمر شوند، از عضویت ۱۰۰ هزار کرمانی در این مجموعه خبر داد.

 پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





ارائه ۵۰۰ هزار خدمات دارویی توسط هلال‌احمر کرمان/ ۱۰۰ هزار کرمانی عضو هلال‌احمر هستند

منبع: فــارس
? ارائه ۵۰۰ هزار خدمات دارویی توسط هلال‌احمر کرمان/ ۱۰۰ هزار کرمانی عضو هلال‌احمر هستند