ارائه خدمات امدادی، حمایت روانی و اجتماعی به بیش از ٢٨٠٠ نفر در چابهار

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از ارائه خدمات امدادی، حمایت روانی و اجتماعی به ٢ هزار و ٨٧١ نفر در مناطق سیل‌زده در شهرستان چابهار توسط این جمعیت خبر داد. رضا فلاح در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به فراخوان سازمان امداد ونجات و سازمان جوانان جمعیت […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از ارائه خدمات امدادی، حمایت روانی و اجتماعی به ٢ هزار و ٨٧١ نفر در مناطق سیل‌زده در شهرستان چابهار توسط این جمعیت خبر داد.

رضا فلاح در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به فراخوان سازمان امداد ونجات و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر مبنی بر حضور تیم‌های امدادی و تخصصی سحر (سفیران حمایت روانی و اجتماعی) هلال احمر کرمان به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان، بلافاصله نجاتگران و اعضای جوانان هلال احمر این استان به شهرستان چابهار اعزام شدند.

وی افزود: در طی چهار روز گذشته تاکنون ٢ هزار و ٨٧١ بزرگسال، کودک و سالمند متاثر از سیل از خدمات نیروهای امدادی و تخصصی تیم‌های حمایت روانی و اجتماعی جمعیت هلال احمر استان کرمان در روستاهای مختلف بهره‌مند شدند.

فلاح با اشاره به حضور ۴٠ نیروی امدادی در قالب هشت تیم در منطقه حادثه اظهار کرد: تاکنون یک هزار و ۶٠٣ نفر در ٣٨ روستا از توابع شهر پلان در منطقه چابهار امدادرسانی شدند.

وی با اشاره به اعزام دو تیم تخصصی سحر به شهرستان چابهار تصریح کرد: همچنین اعضای جوانان با حضور در چهار روستا، به ۱۲۶۸ کودک در قالب فضای دوستدار کودک خدمات حمایت روانی و اجتماعی ارائه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: اعضای تیم سحر بر اساس استانداردهای فضای دوستدار کودک آموزش‌های اجتماعی، آشنایی با مخاطرات و شرایط نگهداشت اقلیم بومی منطقه در قالب بازی‌های ساختار یافته با هدف کاهش آسیب‌های روحی، روانی و اجتماعی ارائه کردند.

انتهای پیام




ارائه خدمات امدادی، حمایت روانی و اجتماعی به بیش از ٢٨٠٠ نفر در چابهار

منبع: ایـسنا
? ارائه خدمات امدادی، حمایت روانی و اجتماعی به بیش از ٢٨٠٠ نفر در چابهار