ادامه حضور سپاه در مناطق سیل زده/ تلاش برای بازسازی سیل بندها

کرمان – جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان از ادامه حضور نیروهای سپاه و بسیج در مناطق سیل زده جنوب کرمان خبر داد و گفت: تلاش می کنیم وضعیت زندگی مردم به حالت عادی برگردد. سردار محمد علی نظری در گفتگو با مهر اظهار داشت: بسیاری از مناطق جنوبی کرمان از وضعیت اضطرار خارج شده است […]

کرمان – جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان از ادامه حضور نیروهای سپاه و بسیج در مناطق سیل زده جنوب کرمان خبر داد و گفت: تلاش می کنیم وضعیت زندگی مردم به حالت عادی برگردد.

سردار محمد علی نظری در گفتگو با مهر اظهار داشت: بسیاری از مناطق جنوبی کرمان از وضعیت اضطرار خارج شده است و کار بازسازی و رفع مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف در حال انجام است و ده‌ها گروه جهادی و نیروهای سپاه و بسیج در جنوب کرمان به صورت شبانه روزی در حال تلاش برای حل مشکلات مردم هستند.

وی تصریح کرد: گروه‌های فنی و مهندسی سپاه نیز با تجهیزات مناسب و ماشین‌های سنگین در منطقه حضور دارند و کار احداث سیل بندها به سرعت در حال انجام است و فصل بارندگی‌های استان کرمان در پیش است و تلاش می‌کنیم هر گونه خطر مجدد بروز سیل را از بین ببریم.

سردار نظری افزود: به صورت مشخص سپاه کار احداث ۲۴ کیلومتر سیل بند آسیب دیده را در دستور کار قرار دارد و آماده همکاری برای رفع مشکلات منطقه است.

وی با اشاره به مشکلات تأمین آب شرب برخی از روستاهای سیل زده نیز گفت: اقدامات لازم برای حل مشکل آب برخی از این روستاها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین بر ادامه روند پاکسازی مناطق سیل زده از گل و لای تاکید کرد و گفت: یکی از مشکلات موجود خسارات به خانه‌ها و وسایل زندگی مردم است اما بدون شک مهمترین مشکل مردم خسارت جدی است که به زمین‌های کشاورزی وارد شده است که باید مسئولان فکری اساسی در این زمینه اتخاذ کنند.

کد خبر ۵۴۱۷۱۴۵




ادامه حضور سپاه در مناطق سیل زده/ تلاش برای بازسازی سیل بندها

منبع: مــهر
? ادامه حضور سپاه در مناطق سیل زده/ تلاش برای بازسازی سیل بندها