اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان محوریت مکتب سلیمانی در کشور شود

کرمان – معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان به عنوان محوریت مکتب سلیمانی در کشور قرار گیرد. به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان، حجت الاسلام رضا عزت زمانی در سفر به استان کرمان با حجت الاسلام علیدادی امام جمعه […]

کرمان – معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان به عنوان محوریت مکتب سلیمانی در کشور قرار گیرد.

به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان، حجت الاسلام رضا عزت زمانی در سفر به استان کرمان با حجت الاسلام علیدادی امام جمعه کرمان، سرهنگ محمد زمانی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله و مکتب سلیمانی در استان، کارشناسان فرهنگی سازمان تبلیغات استان و فعالین مکتب شهید سلیمانی به طور جداگانه دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام عزت زمان در دیدار با امام جمعه کرمان ضمن تشکر و حمایت‌های امام جمعه از سازمان تبلیغات در عرصه مکتب سلیمانی، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان به عنوان محوریت مکتب سلیمانی در کشور قرار گیرد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان این که کرمان، استان شهید سلیمانی است، اظهار کرد: هم افزایی و رویکرد مشترک بین دستگاه‌ها با سازمان تبلیغات از مهم‌ترین کارهایی بوده که باید در استان کرمان انجام شود تا سازمان تبلیغات بتواند محوریت مکتب سلیمانی قرار گیرد.

وی با توجه به این که محرم و صفر، ماه مبارک رمضان و شهادت شهید سلیمانی سه رویکرد مهم برای سازمان تبلیغات است، تصریح کرد: سازمان تبلیغات برای ایام محرم و صفر، ماه مبارک رمضان برنامه‌های مناسبی را در کشور انجام داده است.

حجت الاسلام عزت زمانی در دیدار با معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله در مکتب سلیمانی ضن تشکر از کارهای اجرای در برنامه‌های مکتب سلیمانی، گفت: سازمان تبلیغات کشور به دنبال محوریت اداره تبلیغات استان کرمان در مکتب شهید سلیمانی است.

وی با بیان این که سازمان تبلیغات و سپاه نیاز به همفکری و هم افزایی در مکتب شهید سلیمانی دارند، اظهار داشت: سازمان تبلیغات تمام توانایی خود را در ایام سالگرد شهید سلیمانی قرار می‌دهد.

حجت الاسلام عزت زمانی در دیدار با کارشناسان فرهنگی سازمان تبلیغات استان کرمان هم گفت: کارشناسان فرهنگی وظیفه مهمی در استان برای مکتب سلیمانی در دی و بهمن امسال دارند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در دیدار با فعالان مکتب شهید سلیمانی در استان کرمان، گفت: راه شهید سلیمانی نشان دهنده یک حرکت بزرگ عاشورایی است.

وی با بیان این که خدمت به سید الشهدا مقاومت شهید سلیمانی را باید در زندگی داشته باشیم، بیان داشت: شهید سلیمانی یکی از الگوهای موفق برای مردم است.

حجت الاسلام زمانی با توجه به این که سازمان تبلیغات تمام تلاش خود را برای سالگرد حاج قاسم سلیمانی انجام می‌دهد، اظهار داشت: همه ما موظف هستیم که برای احیا و تقویت مکتب شهید سلیمانی قدم برداریم.

وی با بیان این که در محوریت عملیات حاج قاسم در استان کرمان نیاز به همفکری و مشارکت فکری و اجرایی داریم، اظهار کرد: معتقدیم استان کرمان محور و حرکت شهید سلیمانی و الگویی برای دیگر استان‌ها است.

وی در پایان با توجه به این که سازمان تبلیغات وقت خود را برای سالگرد حاج قاسم با تمام توان قرار داده است، گفت: ایجاد شبکه میدانی، هم افزایی و محور قرار دادن استان کرمان به عنوان مکتب حاج قاسم برای کشور از ضروریات شمرده می‌شود.

کد خبر ۵۲۸۱۲۴۵



منبع:مــهر
? اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان محوریت مکتب سلیمانی در کشور شود