اخذ مجوز نخستین مرجع تشخیص صلاحیت خلاق جنوب‌ شرق توسط دانشگاه رفسنجان

نذیر کرمان/کرمان رئیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان از اخذ مجوز نخستین مرجع تشخیص صلاحیت خلاق جنوب‌شرق کشور توسط این دانشگاه خبر داد. دکتر رضا رنجبرکریمی ظهر امروز ۲۸ تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان در سال مهار تورم و رشد تولید، با رویکرد حرکت به سمت صنایع دانش بنیان و با بهره‌گیری از […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان از اخذ مجوز نخستین مرجع تشخیص صلاحیت خلاق جنوب‌شرق کشور توسط این دانشگاه خبر داد.

دکتر رضا رنجبرکریمی ظهر امروز ۲۸ تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان در سال مهار تورم و رشد تولید، با رویکرد حرکت به سمت صنایع دانش بنیان و با بهره‌گیری از توان افراد متخصص و کارآمد، موفق به اخذ مجوز نخستین مرجع تشخیص صلاحیت شرکت‌های خلاق و همچنین خانه خلاق و نوآوری (مبادی خلاق) از معاونت علمی ریاست جمهوری در جنوب‌شرق کشور شد.

وی بیان کرد: استان کرمان در حوزه فناوری نرم و صنایع خلاق از استان‌های مستعد و با ظرفیت بسیار بالا محسوب می‌شود و از این ‌رو دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان یکی از محورهای فعالیت خود را توجه به فناوری نرم و صنایع خلاق قرار داده است.

رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان تصریح کرد: از سوی ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری، مرکز رشد دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان از مبادی و پایگاه‌های معرفی شرکت‌های خلاق در کشور انتخاب شد.

رنجبرکریمی با اشاره به اینکه خانه‌های خلاق و نوآور به‌ عنوان یکی از هسته‌های مهم کمک به تسهیل و تسریع ایده و طرح‌های خلاقانه، نوآورانه و تیم‌های آن‌ها برای ایجاد کسب‌وکار و تجاری‌سازی محصولات خود است، تصریح کرد: برنامه آن توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طرح‌ریزی و در مرحله اجرایی قرار گرفت.

وی ادامه داد: شرکت‌های خلاق استان کرمان، سایر استان‌های جنوب‌شرق کشور و شرکت‌هایی که در شرف تبدیل شدن به شرکت های خلاق هستند، می‌توانند از طریق مبادی دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان اقدام به خلاق شدن نمایند.

رنجبرکریمی اضافه کرد: در حال حاضر ۱۲ شرکت خلاق در سه زمینه گیاهان دارویی، صنایع دستی و گردشگری و کسب و کارهای دیجیتال در مبادی خلاق دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان استقرار یافته اند.

انتهای پیام




اخذ مجوز نخستین مرجع تشخیص صلاحیت خلاق جنوب‌ شرق توسط دانشگاه رفسنجان

منبع: ایـسنا
? اخذ مجوز نخستین مرجع تشخیص صلاحیت خلاق جنوب‌ شرق توسط دانشگاه رفسنجان