اختلال خطوط تلفن پنج شهرستان جنوبی کرمان برطرف شد

جیرفت – فت فتو – رئیس اداره مخابرات شهرستان کهنوج از رفع مشکل اختلال خطوط تلفن های ثابت پنج شهرستان جنوبی و تعدادی از سایت های همراه اول در این منطقه خبر داد. علی اسفندیاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو زمان اختلال در خطوط تلفن های ثابت و تعدادی […]

جیرفت – فت فتو – رئیس اداره مخابرات شهرستان کهنوج از رفع مشکل اختلال خطوط تلفن های ثابت پنج شهرستان جنوبی و تعدادی از سایت های همراه اول در این منطقه خبر داد.

علی اسفندیاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو زمان اختلال در خطوط تلفن های ثابت و تعدادی از سایت های همراه اول پنج شهرستان جنوبی را از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه شامگاه گذشته (دوشنبه) اعلام کرد و افزود: این اختلال با تلاش نیروهای فنی مخابرات ساعت یک بامداد برطرف شد.

وی دلیل این اختلال را رعد و برق اعلام و تصریح کرد: رعد و برق سبب اختلال در خطوط تلفن همراه و ثابت در پنج شهرستان جنوبی شد.

وی اظهار داشت: رعد و برق و نوسانات برق سبب وارد آمدن آسیب جدی به تجهیزات انتقال(Huawei metro۳۰۰۰) شده که این امر موجب ایجاد اختلال و قطعی تلفن های ثابت پنج شهرستان جنوبی و تعدادی از سایت های همراه اول در جاده کهنوج – منوجان و کهنوج – قلعه گنج شد که بلافاصله برطرف شد.




اختلال خطوط تلفن پنج شهرستان جنوبی کرمان برطرف شد

منبع:ایرنـا
? اختلال خطوط تلفن پنج شهرستان جنوبی کرمان برطرف شد