اختصاص ۶۰ میلیارد ریال به احداث بندهای آبخیزداری در بردسیر

فت فتو/کرمان با دعوت نماینده مردم سیرجان و بردسیر گرشاسبی معاونت آبخیزداری، مراتع و امور بیابان سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به همراه مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری شمال استان کرمان به شهرستان های سیرجان و بردسیر سفر کردند. در طی این سفر در شهرستان سیرجان نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع […]

فت فتو/کرمان با دعوت نماینده مردم سیرجان و بردسیر گرشاسبی معاونت آبخیزداری، مراتع و امور بیابان سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به همراه مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری شمال استان کرمان به شهرستان های سیرجان و بردسیر سفر کردند.

در طی این سفر در شهرستان سیرجان نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع طبیعی شهرستان سیرجان برگزار شد و تصمیماتی از جمله اختصاص مبلغ قابل توجهی جهت احداث و لایروبی سیل بندها، مشارکت با شرکت ها و خیرین جهت بیابان زدایی و درختکاری اتخاذ گردید.
همچنین در شهرستان بردسیر آیین بهره‌برداری از بند خاکی باغابر شهرستان بردسیر با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید و ۶۰ میلیارد ریال اعتبار جهت مطالعه و احداث بندهای آبخیزداری، علاوه بر اعتبارات جاری سال ۱۴۰۱ به شهرستان بردسیر اختصاص داده شد.
انتهای پیام




اختصاص ۶۰ میلیارد ریال به احداث بندهای آبخیزداری در بردسیر

منبع: ایـسنا
? اختصاص ۶۰ میلیارد ریال به احداث بندهای آبخیزداری در بردسیر