اختصاص محل های اسکان مناسب برای زائران در کرمان

کرمان- فرماندار کرمان گفت: در طول هفته های اخیر، مجموعه پردیسان قائم (عج)، گلزار شهدا و محل های اسکان زائران مزار حاج قاسم آماده سازی شده است. به گزارش نذیر کرمان، علی بابایی ظهر یکشنبه در جلسه کمیته ایمنی و عمرانی ستاد برگزاری مراسم چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی اظهار کرد: مزار شهید سلیمانی در […]

کرمان- فرماندار کرمان گفت: در طول هفته های اخیر، مجموعه پردیسان قائم (عج)، گلزار شهدا و محل های اسکان زائران مزار حاج قاسم آماده سازی شده است.

به گزارش نذیر کرمان، علی بابایی ظهر یکشنبه در جلسه کمیته ایمنی و عمرانی ستاد برگزاری مراسم چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی اظهار کرد: مزار شهید سلیمانی در کرمان برکات تمام نشدنی برای این خطه دارد.

وی افزود: باید همه ما قدردان این نعمت و برکت بزرگ بوده و در حد نام پایتخت مقاومت جهان اسلام، پذیرای زائران این شهید عزیز باشیم.

بابایی سپس بیان کرد: علی رغم زمان کوتاهی که در اختیار ما بود، اما همه ی دستگاه‌ها و نهادها به عشق حاج قاسم و با نیت خدمت به زائران این شهید عزیز اقدامات بی نظیری را به ثمر رساندند.

فرماندار کرمان تصریح کرد: مخزن ذخیره ی آب با ظرفیت ۵۰۰ متر مکعب در دامنه ی ارتفاعات کوه صاحب الزمان (عج) ظرف مدت ۴۰ روز احداث شد.

بابایی ادامه داد: این مخزن در ۱۲ دی ماه آبگیری و طی مراسمی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ساخت ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی با همت شهرداری و پیمانکاری مؤسسه شهید رجایی از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) را از دیگر اقداماتی نام برد که با کار جهادی و تلاش شبانه روزی به ثمر نشست.

رییس کمیته ایمنی ستاد بزرگداشت شهید سلیمانی در ادامه تاکید کرد: شهرداری کرمان در کمترین زمان ممکن ۵۰ هزار متر مربع پارکینگ و پارک سوار و ۲۰ هزار متر مربع آسفالت و لکه گیری محورهای فرعی را انجام داده است.

وی افزود: به علاوه ۱۲۰۰۰ متر جدول گذاری، محوطه سازی مسجد فروزی، روشنایی پارکینگ و میادین پردیسان، اصلاح ترافیکی و رنگ آمیزی جدا کننده های ترافیکی انجام شده است.

فرماندار کرمان نصب تابلوهای ترافیکی و راهنما، آماده سازی سرویس های بهداشتی جهت بهره برداری را از دیگر اقدامات انجام شده اعلام کرد.

بابایی گفت: اداره آب و فاضلاب شهرستان ۸۰۰۰ متر لوله کشی جهت انتقال و تأمین آب شرب انجام داده است.

وی افزود: شرکت گاز نیز با اجرای بیش از ۱۴۰۰ متر خط انتقال و اداره برق با نصب چهار ترانس جهت تقویت شبکه و رفع نواقص روشنایی در مجموعه پردیسان، خدمت جهادی را به زائران شهید سلیمانی ارائه کرده اند.

فرماندار کرمان در رابطه با اقدامات کمیته ایمنی نیز گفت: در طول هفته های اخیر، مجموعه پردیسان قائم (عج)، گلزار شهدا و محل های اسکان از لحاظ ایمنی توسط تیم تخصصی بررسی شده و رفع نواقص احتمالی در دستور کار قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: قطعاً تا آخرین روز مراسمات کمیته ایمنی بر مواکب و محل‌های اسکان نظارت لازم را اعمال خواهد کرد.

فرماندار کرمان از مردم شریف و نجیب کرمان که در مدت زمان اجرای عملیات عمرانی در مجموعه گلزار شهدا و پردیسان قائم عج با سعه ی صدر، متولیان امور را همراهی کردند، قدردانی کرد.

بابایی بیان کرد: صاحبان این مراسم عظیم خود مردم کرمان و ارادتمندان شهید سلیمانی هستند و ما به عنوان خدمتگذار در کنار شهروندان و مهمانان عزیز هستیم.

وی با اشاره به وسعت کار کمیته عمرانی خاطرنشان کرد: پس از آماده شدن طرح جامع گلزار شهدا، شاهد اقدامات خوبی در زمینه گردشگری و رفاه همشهریان در مجموعه پردیسان قائم (عج) خواهیم بود.

کد خبر ۵۹۸۱۵۲۹




اختصاص محل های اسکان مناسب برای زائران در کرمان

منبع: مــهر
? اختصاص محل های اسکان مناسب برای زائران در کرمان