اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی برگزار شد

فت فتو/کرمان آیین اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در تالار فرهنگیان کرمان برگزار شد. در ابتدای این مراسم سیدوحید فخر موسوی دبیر جشنواره تئاتر سردار آسمانی ضمن ارائه گزارشی از این جشنواره بیان کرد: امیدواریم این جشنواره قوام و مسیر خود را پیدا کرده و در همین راه ادامه دهد. همچنین محمود سالاری، معاون […]

فت فتو/کرمان آیین اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در تالار فرهنگیان کرمان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سیدوحید فخر موسوی دبیر جشنواره تئاتر سردار آسمانی ضمن ارائه گزارشی از این جشنواره بیان کرد: امیدواریم این جشنواره قوام و مسیر خود را پیدا کرده و در همین راه ادامه دهد.

همچنین محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت ارشاد ، اظهار کرد: اگر کسی برای سردار سلیمانی قدمی بر می‌دارد برای این کار دعوت شده است و ما الان باید به خود ببالیم البته که ما ما کمترین کار را برای این بزرگوار انجام دادیم.

وی افزود: از اول تاریخ جنگ به خاطر واژه “الله” و “رب” بوده است؛ همه کسانی که ادعای خدایی داشتند در واقع ادعای ربوبیت داشتند، با الله قرار دادن کسی دیگر برای پرستش مشکلی نداشتند اما خود را رب می‌دانستند.

سالاری ادامه داد: وقتی که رب ما همان الله باشد همه تجلیات آن در زندگی پدید می آید؛ بزرگوارانی مانند شهید سلیمانی رب و الله‌شان یکی است به همین دلیل همه جا یک جور کار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما جشنواره برگزار می‌کنیم اما باید متوجه باشیم هدف جشنواره و رب آن کیست، هنوز نمی‌دانیم که از چه چیز باید در جشنواره ها مراقبت کنیم که امیدوارم این جشنواره به ما این موضوعات را یاد دهد و همه ما مشمول شهدای ربانی تاریخ شویم.

گفتنی است در پایان این مراسم از ۱۵ اثر در بخش تئاتر خیابانی، ۱۰ اثر در بخش نمایش‌نامه نویسی و ۷ اثر در بخش رادیو نمایش به عنوان آثار برگزیده تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است در این مراسم ابوالفضل شکارچی، معاون هنری و تبلیغات ستاد کل نیروهای مسلح، علی زینی وند، استاندار استان کرمان، سردار محمدعلی نظری، جانشین سپاه ثارالله استان کرمان و محمدرضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، نیز حضور داشتند؛ همچنین در این مراسم پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خوانده شد.

انتهای پیام




اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی برگزار شد

منبع: ایـسنا
? اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی برگزار شد