احمدی نژاد رسما رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان شد

درمراسمی با حضور معاون وزیر بهداشت ازخدمات دکتررشیدی نژاد رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی کرمان قدرانی و دکتراحمدی نژاد به عنوان سرپرست این دانشگاه معرفی شد.  با  قرائت حکم وزیر بهداشت دکتر احمدی نژاد حکم ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمان رادریافت کرد . در این مراسم همچنین از زحمات دکتر رشیدی نژاد با اهدای لوح […]

درمراسمی با حضور معاون وزیر بهداشت ازخدمات دکتررشیدی نژاد رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی کرمان قدرانی و دکتراحمدی نژاد به عنوان سرپرست این دانشگاه معرفی شد.

 با  قرائت حکم وزیر بهداشت دکتر احمدی نژاد حکم ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمان رادریافت کرد .

در این مراسم همچنین از زحمات دکتر رشیدی نژاد با اهدای لوح قدردانی شد.

 حجه السلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان از خدمات اقای دکتر رشیدی در دوران تصدی بویژه در ایام کرونا و زحمات شبانه روزی وی برای مهار این بیماری در استان تشکر کرد و اقای احمدی نژاد را فردی لایق و توانمند و با دانش و قابلیت‌های علمی و انگیزه قوی برای این مسئولیت دانست.

استاندار کرمان هم در این مراسم به کار سخت و پیچیده کادر درمان در دوران کرونا اشاره و از پزشکان و پرستاران و کادر درمانی استان در دوران کرونا به ویژه دکتر رشیدی تشکر کرد.

دکترکریمی معاون درمان وزیر بهداشت نیز دستیابی به موفقیت در مقابله با کرونا در کشور را مدیون لطف خداوند و خدمات پزشکان و پرستاران و همکاری و همیاری مردم و مسئولان دانست و گفت: جان یک نفر هم برای ما بسیار با ارزش است، اما اگر در امار فوتی کاهش داریم مدیون همین تلاش‌ها است.

او با اشاره به طرح بیمه همگانی در کشور گفت: بیش از ۵ میلیون نفر از دهک‌های کمتر برخوردار به صورت رایگان با حمایت‌های دولت و مجلس بیمه شدند و این قدم بزرگی در جهت برقراری عدالت است.

کریمی گفت: برای بیماران خاص و سخت درمان و بیماری‌های نادر نیز برنامه‌های خوبی در دست اقدام داریم که به موقع گزارش خواهیم داد.
او می گوید: دکتر احمدی نژاد از استادان جهادی انقلابی و سختکوش است که این مسئولیت را پذیرفته‌اند و برایش آرزوی توفیق و موفقیت داریم.

رشیدی نژادرئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی کرمان هم باتشکر ازهمه ارگان‌ها برای مقابله با بیماری کرونا دراستان ازدست اندرکاران طرح شهید سلیمانی برای مبارزه با بیماری کرونا حتی در ایام تعطیل در استان قدردانی کرد.

دکتر احمدی نژاد نیز با قدردانی از دکتر رشیدی نژاد از همه روسای قبلی دانشگاه نیز یاد کرد .

فت فتو کرمان کرمان




احمدی نژاد رسما رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? احمدی نژاد رسما رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان شد