احضار عوامل درگیری خونین در لیگ دسته اول به کمیته انضباطی/محرومیت سنگین در انتظار سرمربی سابق استقلال

به گزارش خبرنگار گروه ورزش فت فتو، درگیری خونین در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال و در دیدار تیم‌های سایپا و استقلال خوزستان یکی از مهم‌ترین حوادث فوتبالی کشور بود که در آن محمود فکری مربی سایپا باعث شکسته شدن سر فرشاد بختیاری زاده مربی دروازه‌بان‌های استقلال شد.(اینجا ببینید) حسین عبداللهی در مورد درگیری رخ […]

به گزارش خبرنگار گروه ورزش فت فتو، درگیری خونین در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال و در دیدار تیم‌های سایپا و استقلال خوزستان یکی از مهم‌ترین حوادث فوتبالی کشور بود که در آن محمود فکری مربی سایپا باعث شکسته شدن سر فرشاد بختیاری زاده مربی دروازه‌بان‌های استقلال شد.(اینجا ببینید)

حسین عبداللهی در مورد درگیری رخ داده در این مسابقه لیگ برتر و تصمیم کمیته انضباطی درباره این حادثه  به خبرنگار ورزشی فت فتو گفت: تصاویر و فیلم‌های این واقعه تلخ رویت شده و در دستور جلسه پیش روی اعضای کمیته انضباطی قرار دارد. این احتمال وجود دارد از آقایان فکری و بختیاری زاده دعوت کنیم تا توضیحات خود را درباره این اتفاق شرح دهند و چنین موضوعی منوط به موافقت آقای حسن زاده رئیس کمیته است تا پس از آن برای صدور حکم وارد شور شویم.

عضو کمیته انضباطی خاطرنشان کرد: اتفاقاتی بدتر از درگیری مربیان سایپا و استقلال خوزستان در فوتبال ایران داشته‌ایم. کمیته‌های انضباطی و اخلاق حداکثر تلاش خود را می‌کند تا از بسیاری موارد منجر بی‌اخلاقی جلوگیری کند. باید با تهمیدات مختلف این موارد کاهش پیدا کند و در زمین مسابقه کمتر شاهد اتفاقات تلخ باشیم.

به گزارش آنا، بعد از اتفاقات رخ داده به نظر می‌رسد محرومیتی سنگین در انتظار فکری سرمربی سابق سایپا و همچنین بختیاری زاده خواهد بود.

انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/




احضار عوامل درگیری خونین در لیگ دسته اول به کمیته انضباطی/محرومیت سنگین در انتظار سرمربی سابق استقلال

منبع:آنـــا
? احضار عوامل درگیری خونین در لیگ دسته اول به کمیته انضباطی/محرومیت سنگین در انتظار سرمربی سابق استقلال