احداث ۱۰ زمین مینی‌ چمن مصنوعی در روستاهای نرماشیر

فرماندار نرماشیر گفت: ۱۰ زمین مینی چمن مصنوعی در روستاهای نرماشیر در حال احداث هستند و تعدادی از آن‌ها در هفته دولت افتتاح می‌شوند. حمید طبسی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ گفت: چمن‌های دو زمین عنوان شده تخلیه شده‌اند، برای تکمیل این پروژه‌ها و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسند و در […]

فرماندار نرماشیر گفت: ۱۰ زمین مینی چمن مصنوعی در روستاهای نرماشیر در حال احداث هستند و تعدادی از آن‌ها در هفته دولت افتتاح می‌شوند.

حمید طبسی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ گفت: چمن‌های دو زمین عنوان شده تخلیه شده‌اند، برای تکمیل این پروژه‌ها و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسند و در اختیار جوانان روستاها قرار خواهند گرفت.

 
وی افزود: برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی، برنامه‌ریزی مدونی صورت گرفته، که این موضوع از مطالبات به حق مردم بوده است.
 
فرماندار نرماشیر بیان کرد: با توجه به اینکه بیش از ۸۶ درصد جمعیت شهرستان در روستاها ساکن هستند، توجه به عمران و زیرساخت روستایی از اهمیت بالایی برخوردار است و ما تمام توان خود را به  برای پیشرفت در روستاها به کار خواهیم بست.
 
طبسی‌نژاد ابراز امیدواری کرد و گفت: در همین راستا تعداد ۱۰ زمین چمن مصنوعی دیگر با همکاری شوراهای اسلامی و دهیاران در مرحله آماده‌سازی است، که تعدادی از آن‌ها در هفته دولت افتتاح می‌شوند.
 
 
 
انتهای خبر/برجی




احداث ۱۰ زمین مینی‌ چمن مصنوعی در روستاهای نرماشیر

منبع:آرمـان
? احداث ۱۰ زمین مینی‌ چمن مصنوعی در روستاهای نرماشیر