احداث نیروگاهی کوچک در دانشگاه آزاد رفسنجان

نیروگاهی کوچک برای پشتیبانی از سیستم برق داخلی دانشگاه آزاد با امکان تزریق برق به شبکه سراسری کشور در رفسنجان احداث شده است. به گزارش خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان، علی باقری زاده معاون علمی دانشگاه آزاد رفسنجان گفت: با توجه به اخذ مجوز برای نیروگاه مقیاس کوچک دیزلی دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان این نیروگاه […]

نیروگاهی کوچک برای پشتیبانی از سیستم برق داخلی دانشگاه آزاد با امکان تزریق برق به شبکه سراسری کشور در رفسنجان احداث شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان، علی باقری زاده معاون علمی دانشگاه آزاد رفسنجان گفت: با توجه به اخذ مجوز برای نیروگاه مقیاس کوچک دیزلی دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان این نیروگاه با ظرفیت ۷۲۰ کیلووات احداث شده و به زودی به شبکه سراسری برق اضافه خواهد شد.

باقری زاده گفت: این اقدام می‌تواند در جهت افزایش درآمد‌های غیر شهریه‌ای در دانشگاه و همچنین گامی هرچند کوچک در رفع مشکلات شبکه سراسری تولید و توزیع برق کشور موثر واقع شود.

او اظهارکرد: دو سال پیش نیز نیروگاه خورشیدی با ظرفیت تولید ۱۰۰ کیلووات برق در این واحد راه اندازی و به شبکه سراسری متصل شده است.

انتهای پیام/ی




احداث نیروگاهی کوچک در دانشگاه آزاد رفسنجان

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? احداث نیروگاهی کوچک در دانشگاه آزاد رفسنجان