احداث بزرگ‌ترین پارک جنگلی در رفسنجان آغاز شد + تصاویر

گروه استان‌ها – طرح بزرگ‌ترین پارک جنگلی رفسنجان در زمینی به مساحت ۱۲۰ هکتار با حضور مسئولان شهرستان رفسنجان آغاز شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از رفسنجان ، امروز طرح درختکاری ۱۲۰ هکتاری در ابتدای جاده رفسنجان به سرچشمه با حضور حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان، حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده […]

گروه استان‌ها – طرح بزرگ‌ترین پارک جنگلی رفسنجان در زمینی به مساحت ۱۲۰ هکتار با حضور مسئولان شهرستان رفسنجان آغاز شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از رفسنجان ، امروز طرح درختکاری ۱۲۰ هکتاری در ابتدای جاده رفسنجان به سرچشمه با حضور حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان، حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان با حمایت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان آغاز شد.

حجت‌الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در این آیین با اشاره به اینکه کاشت درخت از باقیات صالحات است و جایگاه ارزشمندی در آموزه‌های دینی ما دارد اظهار داشت: به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید نام این مکان را بوستان شهدا نامگذاری کرده و کاشت هر درخت را به نام یکی از شهدا انجام دهید.

وی با بیان اینکه باید به صورت مرتب به درخت‌ها رسیدگی شود عنوان کرد: کاشتن درخت یک اصل است اما نگهداشت آنها مسئله دیگری بوده و کار بسیار با ارزشی است.

۹۰ درصد حدنگاری اراضی ملی در استان کرمان انجام شد
کاشت درخت به ازای تولید هر خودرو

به گزارش تسنیم طرح درختکاری  در زمینی به وسعت۱۲۰ هکتار و با تعداد ۴ هزار و ۲۵۰ اصله درخت اجرا و از درختان کاج، زیتون، سرو شیراز و نقره‌ای، توت و زیتون میوه استفاده می‌شود.

لازم به ذکر است در این پارک جنگلی، آلاچیق و مسیر رفت و برگشت دوچرخه نیز در نظر گرفته شده است.

استان کرمان , روز درختکاری , استان کرمان , روز درختکاری , استان کرمان , روز درختکاری , استان کرمان , روز درختکاری , استان کرمان , روز درختکاری , استان کرمان , روز درختکاری ,

انتهای پیام/۵۱۱/ش




احداث بزرگ‌ترین پارک جنگلی در رفسنجان آغاز شد + تصاویر

منبع: تسنــیم
? احداث بزرگ‌ترین پارک جنگلی در رفسنجان آغاز شد + تصاویر