احتکار بیش از ۷ هزار قلم دارو

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۷ هزار و ۸۷۰ قلم داروی احتکار شده از یک منزل در شهر کرمان خبر داد. به گزارش فت فتو؛ سرهنگ مهدی پورامینائی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی از احتکار دارو‌های ضروری مورد نیاز مردم و فروش آن‌ها به قیمت […]

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۷ هزار و ۸۷۰ قلم داروی احتکار شده از یک منزل در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش فت فتو؛ سرهنگ مهدی پورامینائی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی از احتکار دارو‌های ضروری مورد نیاز مردم و فروش آن‌ها به قیمت چند برابر در بازار آزاد از سوی فردی مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او افزود: با انجام اقدامات پلیسی، رصد اخبار و اطلاعات بدست آمده، فردی که در این امر فعالیت می‌کرد، شناسایی شد و در بازرسی از منزل وی ۲ هزارو ۴۶۰ عدد شربت پکتورامین، ۳۳۰ عدد شربت اکسپکتورانت، ۵ هزار عدد قرص استامینوفن کدئین و ۸۰ لیتر مایع فورمالین که در شرایط نامناسب و غیر بهداشتی نگهداری می‌شدند، کشف کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به کشف ۷ هزار و ۸۷۰ قلم دارو در این عملیات، رسالت اصلی پلیس را برخورد قاطع و جدی با جرائم مختلف از جمله جرائم علیه سلامت جامعه عنوان و تصریح کرد: در این زمینه، یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

 




احتکار بیش از ۷ هزار قلم دارو

منبع:بــرنا
?
احتکار بیش از ۷ هزار قلم دارو