احتمال وقوع سیل در نواحی مرزی بین استان کرمان و سیستان بلوچستان

کرمان -کارشناس هواشناسی کرمان گفت: ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر و رگبار پراکنده باران در نیمه جنوبی کرمان پیش بینی و احتمال وقوع سیل در نواحی مرزی کرمان و سیستان وجود دارد. به گزارش نذیر کرمان، مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان کمی ابری تا تمام ابری است، اظهار داشت: در ساعات […]

کرمان -کارشناس هواشناسی کرمان گفت: ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر و رگبار پراکنده باران در نیمه جنوبی کرمان پیش بینی و احتمال وقوع سیل در نواحی مرزی کرمان و سیستان وجود دارد.

به گزارش نذیر کرمان، مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان کمی ابری تا تمام ابری است، اظهار داشت: در ساعات بعداز ظهر، وقوع ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و وزش تند بادهای لحظه‌ای در نیمه جنوبی استان کرمان دور از انتظار نیست.

وی افزود: با توجه به نوع بارش‌ها به صورت رگبارهای پراکنده باران، جاری شدن روان آب‌ها از با لا دست، سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و جاری شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان افزود: افراد از تردد در حاشیه رودخانه‌ها، ورود به ارتفاعات و ورود در دشت‌ها اکیداً خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه ناپایداری‌ها تا آخر هفته در استان فعال هستند، بیان کرد: از میزان بارش‌ها طی روز چهارشنبه کاسته می‌شود.

سلاجقه گفت: همچنین احتمال سیل در نواحی مرزی بین استان کرمان و سیستان بلوچستان وجود دارد.

وی گفت: شهداد در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان کرمان بود و لاله زار با دمای ۱۴ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان کرمان به ثبت رسیده است.

کد خبر ۵۸۲۱۵۸۵




احتمال وقوع سیل در نواحی مرزی بین استان کرمان و سیستان بلوچستان

منبع: مــهر
? احتمال وقوع سیل در نواحی مرزی بین استان کرمان و سیستان بلوچستان