احتمال قاچاق کالا در منطقه اقتصادی سیرجان

فت فتو/کرمان دادستان عمومی و انقلاب سیرجان با اشاره به عدم تفکیک منطقه تفریحی و گردشگری از منطقه محل استقرار واحدهای تولیدی و انبارهای کالا گفت: این امر احتمال خروج کالا و در نتیجه قاچاق کالا را فراهم می‌آورد. به گزارش فت فتو در راستای دستور ریاست قوه قضائیه و تاکیدات رییس کل دادگستری استان کرمان […]

فت فتو/کرمان دادستان عمومی و انقلاب سیرجان با اشاره به عدم تفکیک منطقه تفریحی و گردشگری از منطقه محل استقرار واحدهای تولیدی و انبارهای کالا گفت: این امر احتمال خروج کالا و در نتیجه قاچاق کالا را فراهم می‌آورد.

به گزارش فت فتو در راستای دستور ریاست قوه قضائیه و تاکیدات رییس کل دادگستری استان کرمان ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان به همراه نمایندگان دادستانی مرکز استان،استانداری، سازمان بازرسی، تعزیرات حکومتی، گمرک و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از انبار های موجود در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان بازدید کردند. 
دادستان عمومی و انقلاب سیرجان در حاشیه این بازدید بر تعیین تکلیف فوری کالاهای متروکه و رسوب شده تاکید کرد و گفت: بر اساس ضرب الاجل تعیین شده گمرک و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با فوریت مکلف به طی تشریفات قانونی جهت تملیک کالاهای رسوب شده و متروکه شدند. 
محسن نیک ورز اظهار کرد:در این بازدید اقلامی از جمله یک دستگاه ام آر آی  و بیش از ۳هزار دستگاه تلویزیون که از حدود ١۵ سال در انبار ها نگهداری می شد مشاهده گردید که در این رابطه دستورات لازم جهت تعیین و تکلیف فوری این اقلام صادر گردید.
این مقام قضایی یکی دیگر از آسیب‌های موجود در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان را عدم تفکیک منطقه تفریحی و گردشگری از منطقه محل استقرار واحد های تولیدی و انبار های کالا عنوان کرد و افزود: این امر احتمال خروج کالا و در نتیجه قاچاق کالا را فراهم می‌آورد.
وی ادامه داد: لازم است شرکت منطقه ویژه اقتصادی سیرجان به عنوان اولین و با سابقه ترین منطقه ویژه اقتصادی کشور با فوریت نسبت به اصلاح و ایجاد زیرساخت های مناسب نسبت به تفکیک منطقه‌ مسکونی و تالار های پذیرایی از منطقه تولیدی و انبار ها اقدام نماید.

انتهای پیام




احتمال قاچاق کالا در منطقه اقتصادی سیرجان

منبع: ایـسنا
? احتمال قاچاق کالا در منطقه اقتصادی سیرجان