احتمال بارندگی و تگرگ در جاده های جنوب کرمان

فت فتو/کرمان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: ناپایداری ها جوی در جنوب کرمان به خصوص در مناطق کوهستانی و ارتفاعات بیشتر است. “مجتبی  رئیسی” شامگاه ۱۵ آبان ماه اظهار کرد: در حال حاظر سه اکیپ راهداری با ۲۰ دستگاه راهداری سبک و سنگین و ۳۰ […]

فت فتو/کرمان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: ناپایداری ها جوی در جنوب کرمان به خصوص در مناطق کوهستانی و ارتفاعات بیشتر است.

“مجتبی  رئیسی” شامگاه ۱۵ آبان ماه اظهار کرد: در حال حاظر سه اکیپ راهداری با ۲۰ دستگاه راهداری سبک و سنگین و ۳۰ نفر نیروی راهداری در راهدارخانه های جبالبارز و ساردوئیه فعال هستند تا در صورت نیاز عملیات راهداری در محورها را انجام دهند.

وی افزود: شب گذشته با بارش برف ۴۳ کیلومتر از محورهای برفگیر اصلی در ساردوئیه توسط عوامل راهداری و دستگاه‌های سنگین تیغ زنی و برف روبی شد.

رئیسی از رانندگان و مردم خواست به جهت نوع عملکرد سامانه های بارشی در این فصل به ویژه در حوزه راه‌ها در صورت تردد شرایط تجهیزات زمستانی را از همین حالا در نظر بگیرند تا در تردد دچار مشکل نشوند.

معاون راهداری جنوب کرمان از آماده باش شبانه روزی مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جنوب کرمان خبر داد و گفت: رانندگان و مردم می توانند برای مدیریت مسیر تردد و اطلاعات جوی راه‌ها با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام




احتمال بارندگی و تگرگ در جاده های جنوب کرمان

منبع:ایـسنا
? احتمال بارندگی و تگرگ در جاده های جنوب کرمان