احتمال بارش باران در کرمان

طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، برای امروز دوشنبه در کرمان افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. ضمن اینکه احتمال بارش پراکنده باران نیز در برخی از مناطق جنوبی استان وجود دارد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، برای امروز دوشنبه در کرمان افزایش ابر و وزش باد […]


طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، برای امروز دوشنبه در کرمان افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. ضمن اینکه احتمال بارش پراکنده باران نیز در برخی از مناطق جنوبی استان وجود دارد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، برای امروز دوشنبه در کرمان افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. ضمن اینکه احتمال بارش پراکنده باران نیز در برخی از مناطق جنوبی استان وجود دارد.

شب گذشته نیز لاله‌زار با ثبت دمای ۶- درجه سردترین منطقه کرمان و میانده جیرفت با دمای ۲۴ درجه گرمترین نقطه استان بود، برای امروز نیز بیشینه شهر کرمان ۱۷ درجه و کمینه آن نیز  ۲- درجه است.

همچنین از فردا سه‌شنبه تا روز پنجشنبه در اکثر مناطق کرمان جوی نسبتا پایدار پیش‌بینی می‌شود، از عصر پنجشنبه بر سرعت وزش باد در استان افزوده خواهد شد که کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت غبار به‌ویژه در مناطق شرقی استان در انتظار است.

پایان پیام / ۸۰۰۶۵ / ش





احتمال بارش باران در کرمان

منبع: فــارس
? احتمال بارش باران در کرمان