اجرای ۳۰۰ برنامه به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان در سطح استان کرمان

انجم شعاع با اشاره به اینکه برنامه های امسال مراسم ۱۳ آبان در دو جهت آیینی و تبیینی در فضای مجازی برای نسل جوان برنامه ریزی شده است، اذعان کرد: ۳۰۰ برنامه در سطح استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اجرا خواهد شد. به گزارش فت فتو، حسین انجم شعاع رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی […]

انجم شعاع با اشاره به اینکه برنامه های امسال مراسم ۱۳ آبان در دو جهت آیینی و تبیینی در فضای مجازی برای نسل جوان برنامه ریزی شده است، اذعان کرد: ۳۰۰ برنامه در سطح استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اجرا خواهد شد.

به گزارش فت فتو، حسین انجم شعاع رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان صبح امروز طی نشست خبری ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب و ایران سرنوشت ساز بود و از این نظر  سه اتفاق مهم در این روز رخ داده که مربوط به استکبار ستیزی است.

وی گفت: اولین مرحله آن در ۱۳ آبان سال ۴۳ با تصویب قانون کاپیتولاسیون همراه بود که حضرت امام (ره) با سخنرانی خود به افشاگری می پردازند که باعث می شود  حرکتی در کشور بوجود آید بدین سبب آمریکایی ها تصمیم می گیرند حضرت امام (ره) را تبعید کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: سومین اتفاق  ۱۳ آبان سال ۵۸ که  دانشجویان پیرو خط امام و تعدادی  از مردم به لانه جاسوسی حمله  کرده و آن را تسخیر می کنند که اگر این اتفاق صورت نمی گرفت و همچنان سفارتخانه امریکا در کشور بود  معلوم نبود چه اتفاقی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوجود می آمد.

انجم شعاع عنوان کرد: با توجه به اینکه انقلاب ما نوپا بود آمریکا می توانست  انقلاب را مصادره کند.

وی خاطرنشان کرد: امریکا در طول ۴۳ سال سعی در براندازی نظام و انقلاب داشت و آنچه سبب شد که این انقلاب با تمام مشکلات و تحریم ها به پیش رود حضور مردم با اعتقاداتشان بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه وجه اشتراک این سه اتفاق استکبارستیزی و منشا آن امریکا بود، اذعان کرد:  به همین خاطر این روز به عنوان روز ملی استکبارستیزی نام گذاری شد.

انجم شعاع عنوان کرد: با اینکه امریکا سفارتی در کشور نداشت اما در طول ۴۳ سال سعی کرد نظام را سرنگون کند و هر مشکلی در کشور ایجاد شده مسبب آن امریکا بوده است.

وی با اشاره به اینکه برخی به نظام و انقلاب و رهبری ایراد می گیرند مبنی بر اینکه چرا با آمریکا وارد مذاکره نمی شویم، افزود: حضرت 
آقا بارها فرموده اند زمانی می توانیم مذاکره کنیم  که  قوی باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: در حال حاضر نسبت به اوایل انقلاب در بسیاری از حوزه ها از جمله علمی، نظامی و اقتصادی قوی تر شده ایم که می توانیم خواسته هایمان را در مذاکره عنوان کنیم.

انجم شعاع گفت: درست است با مشکلات زیادی مواجه هستیم  که برخی از آنها به خودمان و برخی به تحریم ها بر می گردد که نباید در مقابل امریکا کوتاه بیاییم که اگر چنین کنیم باید آرمانها را کنار بگذاریم.

وی افزود: در بحث استکبارستیزی انقلاب ما بر اساس اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام بنا شده است و به همین دلیل اسلام اجازه نمی دهد در مقابل دیگران خود را کوچک کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: حضرت امام می فرمایند راه دوستی با آمریکا را می دانیم اما این خیانت به اسلام نظام و کشور است.

انجم شعاع تصریح کرد: این فرهنگ استکبارستیزی در نسل اول انقلاب که حس استکبارستیزی در مردم بوده و هست کم نظیر می باشد و برای اینکه این حس را به نسل های بعدی انتقال دهیم باید کارهای فرهنگی صورت گیرد علی الخصوص در آموزش و پرورش.

وی با اشاره به اینکه برنامه های امسال مراسم ۱۳ آبان  در دو جهت آیینی و تبیینی در فضای مجازی برای نسل جوان برنامه ریزی شده است، اذعان کرد:  ۳۰۰ برنامه در سطح استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اجرا خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به شعار امسال « ایستادگی و مقاومت ملت ایران رمز افول سلطه استکباری امریکا است» اشاره کرد و گفت: اجتماع بزرگ مردمی در روز ۱۳ آبان  ساعت ۹ صبح در گلزار شهدا و در کنار مزار سید الشهدای مقاومت همراه با سخنرانی برگزار خواهد شد.

انجم شعاع همچنین از اجتماع دانش آموزان در روز چهارشنبه ۱۲ آبان ساعت ۳ بعدازظهر در گلزار شهدا، نواختن زنگ استکبارستیزی در کلیه مدارس استان ساعت ۸ صبح چهارشنبه ۱۲ ابان و به صورت ویژه در دبیرستان حضرت امام، تولید کلیپ و عکس نوشته و انتشار آنها در فضای مجازی، برگزاری مراسم ۱۳ آبان در بقاع متبرکه، اجتماع یگانهای ارتش جنوب شرق در هوانیروز و صفر ۵ کرمان، تهیه و استخراج وصیت نامه  شهدا در رابطه با ۱۳ ابان و انتشار آن در فضای مجازی،برگزاری تریبون و کرسی ازاد اندیشی در گلزار شهدا و دانشگاه های فرهنگیان و شهید باهنر، برگزاری نشست های  بصیرت افزایشی، برپایی نمایشگاه عکس و تبلیغات و فضا سازی میدانی را از جمله برنامه های ۱۳ آبان عنوان کرد.

انتهای پیام/نامجو




اجرای ۳۰۰ برنامه به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان در سطح استان کرمان

منبع:آرمـان
? اجرای ۳۰۰ برنامه به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان در سطح استان کرمان