اجرای ۸ هزار میلیارد تومان پروژه در شهرک‌های صنعتی کشور/ نگاه دولت به مناطق محروم است

به گزارش فت فتو از علیگودرز، علی رسولیان در حاشیه افتتاح ناحیه صنعتی چمن سلطان- گندمینه و چندین واحد کارگاهی با اشاره به اینکه تلاش‌های خوبی در استان در راستای ایجاد شهرک‌های صنعتی انجام شد، عنوان کرد: یکی از اقدامات ناحیه صنعتی چمن سلطان_گندمینه است که امروز شاهد بهره‌برداری از آن هستیم و مردم می‌توانند […]

به گزارش فت فتو از علیگودرز، علی رسولیان در حاشیه افتتاح ناحیه صنعتی چمن سلطان- گندمینه و چندین واحد کارگاهی با اشاره به اینکه تلاش‌های خوبی در استان در راستای ایجاد شهرک‌های صنعتی انجام شد، عنوان کرد: یکی از اقدامات ناحیه صنعتی چمن سلطان_گندمینه است که امروز شاهد بهره‌برداری از آن هستیم و مردم می‌توانند در این ناحیه سرمایه گذاری کنند.

وی افزود: طرح توسعه ناحیه صنعتی چمن سلطان در حال پیگیری است، که امیدواریم با کمک مسوولان استانی انجام شود.

معاون وزیر صمت تاکید کرد: نگاه دولت به مناطق محرومی است که استعداد و ظرفیت ویژه را برای توسعه شهرک‌های صنعتی دارند، لرستان یکی از این استان‌ها است که دولت مصمم است زیرساخت‌های لازم را در آن ایجاد کند.

رسولیان بیان کرد: سال گذشته بازدیدی از شهرستان الیگودرز داشتیم و توافقاتی مبنی بر اینکه در مدت کوتاهی هم ناحیه صنعتی چمن سلطان و هم کارگاه‌هایی را برای استقرار صنایع کوچک با اولویت شرکت‌های دانش بنیان ایجاد کنیم که امروز شاهد تحقق آن هستیم.

وی بیان کرد: امروز ناحیه صنعتی چمن سلطان با کمک مسوولان و نماینده مردم در مجلس الیگودرز افتتاح شد، امکانات لازم در این ناحیه وجود دارد، اما به دنبال این هستیم که زیرساخت‌ها را توسعه دهیم.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه بیش از هشت هزار میلیارد تومان پروژه در کشور در دست اجرا داریم، گفت: لرستان یکی از استان‌هایی است که پروژه‌های متعددی در هفته دولت در آن به بهره‌برداری رسید، در دهه فجر هم شاهد افتتاح پروژه‌هایی در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/




اجرای ۸ هزار میلیارد تومان پروژه در شهرک‌های صنعتی کشور/ نگاه دولت به مناطق محروم است

منبع:آنـــا
? اجرای ۸ هزار میلیارد تومان پروژه در شهرک‌های صنعتی کشور/ نگاه دولت به مناطق محروم است