اجرای ۳۳ طرح راهداری با بیش از ۱۲ میلیارد تومان اعتبار در جیرفت

فرماندار شهرستان جیرفت از اجرای ۳۳ پروژه با اعتباری افزون بر ۱۲میلیارد تومان در حوزه راهداری در این شهرستان خبر داد. احمد بلندنظر در گفت‌وگو با نذیر کرمان در جیرفت اظهار کرد: در سالی که گذشت خدمات چشمگیری در جیرفت انجام شده است و شاهد پیشرفت اغلب پروژه‌های در دست اقدام بودیم. فرماندار جیرفت با […]


فرماندار شهرستان جیرفت از اجرای ۳۳ پروژه با اعتباری افزون بر ۱۲میلیارد تومان در حوزه راهداری در این شهرستان خبر داد.

احمد بلندنظر در گفت‌وگو با نذیر کرمان در جیرفت اظهار کرد: در سالی که گذشت خدمات چشمگیری در جیرفت انجام شده است و شاهد پیشرفت اغلب پروژه‌های در دست اقدام بودیم.

فرماندار جیرفت با تاکید بر اهمیت تبیین و روایت پیشرفت‌ها در همین زمینه تصریح کرد: سال گذشته در حوزه راهداری پروژه‌های زیادی کلید خورد و برخی از آنها به بهره‌برداری رسیدند.

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت در ادامه افزود: تکمیل جاده عباس آباد به آشین، جاده دولت آباد بهرآسمان، قطعه اول زارین، احداث پل‌های باغباغوییه و هادی آباد، تکمیل و احداث راههای روستایی سالاریه، اسماعیلی علیا، دشت آزادگان و چندین و چند راه روستایی، پل و ابنیه که جمعا افزون بر ۳۳‌پروژه است به علاوه بیش از ۶۰ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۲میلیارد تومان در حوزه راهداری اجرا شده است.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





اجرای ۳۳ طرح راهداری با بیش از ۱۲ میلیارد تومان اعتبار در جیرفت

منبع: فــارس
? اجرای ۳۳ طرح راهداری با بیش از ۱۲ میلیارد تومان اعتبار در جیرفت