اجرای پویش اهدای خون ورزشکاران در استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل انتقال خون استان کرمان از راه‌اندازی پویش اهدای خون ورزشکاران همزمان با سراسر کشور به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی از ۲۶ مهرماه به مدت یک هفته با هدف افزایش ذخایر خون و ترویج فرهنگ اهدای خون خبر داد . دکترایرج شکوهی امروز ۲۴ مهرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل انتقال خون استان کرمان از راه‌اندازی پویش اهدای خون ورزشکاران همزمان با سراسر کشور به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی از ۲۶ مهرماه به مدت یک هفته با هدف افزایش ذخایر خون و ترویج فرهنگ اهدای خون خبر داد .

دکترایرج شکوهی امروز ۲۴ مهرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: جامعه ورزش کرمان از گذشته تاکنون در همه حال به ویژه زمان بحرانها و حوادث نشان داده که علاقمند به مشارکت در کار خیر و نجات جان انسان‌ها است .

وی افزود: اهدای خون توسط ورزشکاران و چهره‌های مهم و شاخص ورزشی سبب الگو گرفتن جوانان از آنها و ترویج فرهنگ اهدای خون در میان مردم می‌شود.

شکوهی با اشاره به این موضوع که ورزشکاران طیف وسیعی از جامعه را تشکیل می‌دهند، اظهار امیدواری کرد در این هفته شاهد مشارکت بیشتر ورزشکاران، ورزش دوستان، هیات‌های مختلف ورزشی و جوانان در امر خداپسندانه اهدای خون در سراسر استان باشیم .

مدیرکل انتقال خون استان کرمان در پایان عنوان کرد: پایگاه‌های اهدای خون سراسر استان آمادگی خدمت‌رسانی و همکاری با هیات‌های مختلف ورزشی و جامعه ورزشکاران و ورزش دوستان برای اهدای خون را دارند.

انتهای پیام




اجرای پویش اهدای خون ورزشکاران در استان کرمان

منبع: ایـسنا
? اجرای پویش اهدای خون ورزشکاران در استان کرمان