اجرای محدودیت های ترافیکی همزمان با سومین شب قدر در کرمان

سرهنگ خوشوقت گفت: محدودیت‌های ترافیکی در سطح معابر و مسیر‌های پر تردد کرمان به صورت مقطعی و با توجه به شرایط ترافیکی مانند شب‌های ۱۹ و ۲۱ اجرا می شود. سرهنگ اسماعیل خوشوقت گفت: اقدامات لازم  برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی شب ۲۳ ماه رمضان و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از قبل آماده […]

سرهنگ خوشوقت گفت: محدودیت‌های ترافیکی در سطح معابر و مسیر‌های پر تردد کرمان به صورت مقطعی و با توجه به شرایط ترافیکی مانند شب‌های ۱۹ و ۲۱ اجرا می شود.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت گفت: اقدامات لازم  برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی شب ۲۳ ماه رمضان و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از قبل آماده و برنامه ریزی شده و پلیس راهور با آمادگی کامل، آماده خدمت رسانی به همشهریان در سومین شب قدر  است.

او می گوید: محدودیت‌های ترافیکی در سطح معابر و مسیر‌های پر تردد به صورت مقطعی و با توجه به شرایط ترافیکی مانند شب‌های ۱۹ و ۲۱ اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: تخلفات رانندگی در این ایام، علاوه بر ثبت از سوی کارکنان پلیس راهور از سوی دوربین‌های نظارتی، پلاک خوان و خودرو‌های ثبت تخلفات رانندگی نیز ثبت و متخلفان اعمال قانون می‌شوند.

 او از شهروندان خواست: برای تسهیل در رفت و آمد خود و خانواده از تردد با وسایل نقلیه شخصی خودداری کرده و تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند و کمال همکاری را با کارکنان پلیس در افزایش امنیت داشته باشند.

فت فتو کرمان کرمان




اجرای محدودیت های ترافیکی همزمان با سومین شب قدر در کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? اجرای محدودیت های ترافیکی همزمان با سومین شب قدر در کرمان