اجرای طرح مردم‌یاری مرکز آموزش ۰۵ کرمان در بحران کرونا

فرمانده مرکز آموزش ۰۵ شهید علیرضا اشرف‌گنجویی کرمان از اجرای طرح مردم‌یاری توسط این مرکز و خدمت به مردم در زمان شیوع ویروس کرونا خبر داد. سرهنگ منصور رحمانی در گفت‌وگو با فت فتو در کرمان اظهار داشت: مرکز آموزش ۰۵ شهید علیرضا اشرف گنجویی کرمان بلافاصله پس از شیوع بیماری کرونا و همزمان با […]


فرمانده مرکز آموزش ۰۵ شهید علیرضا اشرف‌گنجویی کرمان از اجرای طرح مردم‌یاری توسط این مرکز و خدمت به مردم در زمان شیوع ویروس کرونا خبر داد.

سرهنگ منصور رحمانی در گفت‌وگو با فت فتو در کرمان اظهار داشت: مرکز آموزش ۰۵ شهید علیرضا اشرف گنجویی کرمان بلافاصله پس از شیوع بیماری کرونا و همزمان با دریافت منویات مقام معظم رهبری، پا به پای مردم و در کنار مردم بوده و همکاری صمیمانه‌ای با اجرای طرح‌های مردم‌یاری در جهت سلامت مردم و بهبودی بیماران کرونایی داشته است.

وی از برپایی چندین ایستگاه سلامت و پایش و طرح غربالگری با هدف مدیریت و کنترل بیماری کرونا در سطح شهر و اطراف شهر کرمان با همراهی کادر درمان مرکز آموزش به‌عنوان یکی از طرح‌های مردم‌یاری در زمان شیوع ویروس کرونا توسط مرکز خبر داد و افزود: به‌عنوان نمونه با اجرای طرح پایش سلامت مقابله با کرونا در شهر ماهان، از حدود ۴۰ روستای آن با کادر درمان مرکز آموزش سرکشی و افراد مورد نظر شناسایی و خدمات قابل توجهی در جهت بهبود سلامتی مردم و کنترل کرونا انجام شد.

فرمانده مرکز آموزش ۰۵ شهید سرلشکر علیرضا اشرف‌گنجویی کرمان به اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه به‌عنوان یکی دیگر از طرح‌های مردم‌یاری توسط مرکز آموزش اشاره و عنوان کرد: از دیگر طرح‌های مردم یاری مرکز، اجرای طرح رزمایش کمک‌های مومنانه است که بسته‌های معیشتی و سلامتی در سه مرحله میان نیازمندان و آسیب دیدگان توزیع شد.

رحمانی عنوان کرد: حدود ۴۰ هزار عدد ماسک به سربازان آموزشی، پرسنل داخلی مرکز و بخصوص مردم نیازمند در طرح مردم یاری توسط مرکز واگذار شد، هم‌اکنون ۱۰ نفر از پرسنل مرکز آموزش، که جزء کادر درمان مرکز آموزش هستند در بیمارستان امام حسین ارتش کرمان جهت ارائه خدمت به بیماران کرونایی مشغول به کار هستند.

وی خاطرنشان کرد: به مردم این اطمینان را می‌دهیم که در کنار مردم در تمامی بحران‌ها خواهیم ماند و این جمله که ارتش فدای ملت است را به منصه ظهور خواهیم رساند





اجرای طرح مردم‌یاری مرکز آموزش ۰۵ کرمان در بحران کرونا

منبع:فــارس
? اجرای طرح مردم‌یاری مرکز آموزش ۰۵ کرمان در بحران کرونا