اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در استان کرمان

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی و کشف بیش از ۳۷ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان خبر داد. به گزارش فت فتو به نقل پایگاه خبری پلیس سردار عبدالرضا ناظری بیان کرد: مبارزه با قاچاق کالا در سال “تولید، پشتیبانی ها […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی و کشف بیش از ۳۷ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان خبر داد.

به گزارش فت فتو به نقل پایگاه خبری پلیس سردار عبدالرضا ناظری بیان کرد: مبارزه با قاچاق کالا در سال “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ” به عنوان یکی از سرفصل های مهم مأموریتی در برنامه ریزی های عملیاتی پلیس می باشد که این مهم با جدیت در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان  قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص با هماهنگی های انجام شده در مجموعه انتظامی استان، در اجرای این طرح  انواع کالاهای قاچاق شامل: فرآورده های نفتی، مواد خوراکی ، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات رایانه ای و … به ارزش بیش از ۳۷ میلیارد ریال کشف و  ۲۵ دستگاه خودرو توقیف شد.

 فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: طرح مبارزه با قاچاق کالا به مدت ۴ روز در سطح استان اجرا و طی این طرح ۵۲ متهم دستگیر شدند.

انتهای پیام




اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در استان کرمان

منبع: ایـسنا
? اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در استان کرمان