اجرای طرح قائم با رمز یا مهدی انجام شد

فرمانده انتظامی استان کرمان از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی قائم در ایام پایان سال خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «فت فتو»؛ به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان سردار عبدالرضا ناظری در آیین آغاز رزمایش پاکسازی مناطق جنوب و شرق استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: همزمان با ایام […]

فرمانده انتظامی استان کرمان از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی قائم در ایام پایان سال خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «فت فتو»؛ به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان سردار عبدالرضا ناظری در آیین آغاز رزمایش پاکسازی مناطق جنوب و شرق استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: همزمان با ایام پایانی سال دومین مرحله از طرحهای اقتداری برخورد با سارقان، افراد مال‌خر و دیگر مخلان نظم و امنیت در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی قائم را به مرحله اجرا گذاشتیم.
 
وی افزود: در این طرح علاوه بر سارقان با دارندگان سلاح غیرمجاز، اشرار مسلح، متهمان فراری، خرده فروشان مواد مخدر، اراذل و اوباش و دیگر مخلان نظم و امنیت برابر با براوردهای اطلاعاتی که از قبل انجام شده‌اند برخورد خواهد شد.
 
سردار ناظری تصریح کرد: در اجرای این طرح از حمایت و پشتیبانی مطلوب دستگاه قضایی برخوردار هستیم و ظرفیت نیرویی خوبی از سراسر استان در رده‌های مختلف و پلیس‌های تخصصی برای تقدیم نظم و امنیت مطلوب به عموم مردم در ایام پایانی سال اجرای ماموریت می‌کنند.
 
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به هم افزایی و همکاری بسیج و سربازان گمنام امام زمان (عج) در اجرای این طرح گفت: امیدوار هستیم با حضور و انجام ماموریت های گسترده ای که در مناطق جنوب و شرق استان و به دنبال آن در دیگر نقاط استان خواهیم داشت در سایه توج‌هات آقا امام زمان و با مشارکت خود مردم به اهداف از قبل تعین شده دست یابیم.
 
انتهای خبر/م.ق




اجرای طرح قائم با رمز یا مهدی انجام شد

منبع:آرمـان
? اجرای طرح قائم با رمز یا مهدی انجام شد