اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد کرمان در آستانه شب یلدا

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در آستانه شب یلدا در راستای جذب حامی برای ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند و حمایت از آنها در طولانی‌ترین شب سال خبر داد.  به گزارش نذیر کرمان از کرمان، ناصرعسکری‌نژاد با اشاره به اجرای پویش«یلدای مهربانی» گفت: هرساله با نزدیک شدن به […]


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در آستانه شب یلدا در راستای جذب حامی برای ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند و حمایت از آنها در طولانی‌ترین شب سال خبر داد.

 به گزارش نذیر کرمان از کرمان، ناصرعسکری‌نژاد با اشاره به اجرای پویش«یلدای مهربانی» گفت: هرساله با نزدیک شدن به شب یلدا تمام تلاش و همت خود را به‌کار می‌گیریم تا با تهیه بسته‌های معیشتی یلدای شادی را برای خانواده‌های تحت حمایت رقم بزنیم.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان افزود: در همین راستا مردم نوعدوست استان و حامیان نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۶*۰۳۴*۸۸۷۷* با پرداخت کمک‌های نقدی در این‌کار خیر شرکت کرده و ایتام را همسفره خود کنند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۲۷ هزار و ۷۴۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، گفت: ۲۵۱۶ نفر از این ایتام و فرزندان محسنین فاقد حامی هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان تعداد کل حامیان ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را ۶۸ هزار و ۲۸۶ نفر اعلام و خاطرنشان کرد: این حامیان ماهیانه با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود از فرزندان معنوی تحت تکفل خود حمایت می‌کنند.

عسکری‌نژاد در پایان اظهار کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد در در سراسر استان و یا از طریق سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و از آنها حمایت کنند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد کرمان در آستانه شب یلدا

منبع: فــارس
? اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد کرمان در آستانه شب یلدا