اجرای رفع تعهد ارزی پسته از سال آینده

نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان گفت: قانون رفع تعهد ارزی در سال آینده اجرا می‌شود تا صادرکنندگان و کشاورزان پسته‌کار کمتر دچار ضربه شوند. حسین رضایی امروز ۱۸ بهمن‌ماه در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: فیبر نوری یکی از سیاست‌های دولت در راستای افزایش سرعت اینترنت و […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان گفت: قانون رفع تعهد ارزی در سال آینده اجرا می‌شود تا صادرکنندگان و کشاورزان پسته‌کار کمتر دچار ضربه شوند.

حسین رضایی امروز ۱۸ بهمن‌ماه در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: فیبر نوری یکی از سیاست‌های دولت در راستای افزایش سرعت اینترنت و در حال اجراست.

وی افزود: در حوزه کمبود برق یکی از راهکارها، با توجه به اینکه شهرستان بیشترین میزان تابش نور خورشید را دارد اجرای پنل‌های خورشیدی است و باید در دستور کار قرار گیرد تا برق مورد نیاز شهرستان تامین شود.

وی بیان کرد: در شهرستان رفسنحان و نیز منطقه نوق آثار گردشگری زیادی از جمله دریاچه آرتمیا، قلعه‌ها و تپه‌های ماسه بادی در نوق وجود دارد و بهتر است در جذب توریست‌های خارجی و هدایت آن‌ها به سمت این آثار تلاش شود.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: ۷۸۶۲ نفر جمعیت بهرمان نوق است و هر زن در این منطقه ۱.۵ فرزندآوری دارد و نسبت به استاندارد کشوری خوب است.

وی افزود: کمبودهای دارویی نباید منجر به این شود که مادران باردار و دیگر بیماران راه طولانی تا شهر رفسنجان را جهت تامین دارو طی کنند بنابراین نیاز به داروخانه شبانه روزی در این منطقه احساس می‌شود که راه‌اندازی این مهم در دستور کار قرار گرفت.

به گفته وی، قانون رفع تعهد ارزی در سال آینده اجرا می‌شود تا صادرکنندگان و کشاورزان پسته‌کار کمتر دچار ضربه شوند.

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه منشأ سیلابی در پهنه نوق قرار دارد و سیل مرداد ماه سال گذشته از این منطقه به سمت رفسنجان سرازیر و شهرستان را دچار مشکل کرد، گفت: برای مقابله با سیل‌های احتمالی طرح بالادست آبخیزداری در حال مطالعه داریم تا در نوق اجرا کنیم و از آسیب ها و خسارت‌های احتمالی جلوگیری کنیم.

شهردار بهرمان هم در این جلسه گفت: کارخانه تولید آسفالت در این منطقه نیاز است تا بتوان برای توسعه شهری و ساماندهی مسیرها از تولیدات این کارخانه استفاده کرد و برای این موضوع نیاز به ۵۰ میلیارد تومان هزینه است و امیدواریم با موافقت این مهم در تابستان سال آینده احداث آن را شروع کنیم.

انتهای پیام




اجرای رفع تعهد ارزی پسته از سال آینده

منبع: ایـسنا
? اجرای رفع تعهد ارزی پسته از سال آینده