اجرای رزمایش طرح شهید"رحیم فعال" در بم استان کرمان

فت فتو/کرمان رزمایش امدادرسانی و اجرای عملیات کمک رسانی پلیس به مردم در مواقع وقوع بحران مزین به نام شهید”رحیم فعال” در شهرستان بم برگزار شد. به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، رزمایش امدادرسانی و اجرای عملیات کمک رسانی پلیس به مردم در مواقع وقوع شرایط بحرانی مزین به نام شهید”رحیم […]

فت فتو/کرمان رزمایش امدادرسانی و اجرای عملیات کمک رسانی پلیس به مردم در مواقع وقوع بحران مزین به نام شهید”رحیم فعال” در شهرستان بم برگزار شد.

به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، رزمایش امدادرسانی و اجرای عملیات کمک رسانی پلیس به مردم در مواقع وقوع شرایط بحرانی مزین به نام شهید”رحیم فعال”در مرکز آموزش شهید “هادی رئیسی” شهرستان بم با حضور و تحت نظارت سردار”عطائی” مدیر کل اداره طرح ریزی عملیاتی معاونت عملیات فرماندهی کل انتظامی، فرمانده انتظامی استان کرمان و انجام تمریناتی توسط یگان های عملیاتی پلیس اجرا شد.

در این رزمایش ماموران انتظامی در قالب تیم های انتظامی مجری نظم و امنیت، تیم های راه و راهور مجری امنیت ترددها و امور ترافیکی و تیم های انتظامی فعال در زمینه امداد و نجات و امدادرسانی پزشکی، شرایط فرضی انجام امدادرسانی در شرایط بحرانی همچون وقوع سیل و زلزله را با استقرار در مقرهای یدکی و چادر تمرین کردند.   

مدیر کل اداره طرح ریزی عملیاتی معاونت عملیات فرماندهی کل انتظامی در این رزمایش با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر شهدا بیان داشت: شهرستان بم از جمله مناطق کشور است که طی چند سال قبل با سانحه زلزله مواجه شد و باید گفت پلیس در همه صحنه ها از جمله در مواقع بروز سوانح و حوادث طبیعی از اولین و مهمترین واحدهائی است که در صحنه حضور می یابد و در کنار انجام وظایف ذاتی خود به کمک مردم و آسیب دیدگان می شتابد.

سردار”مجید عطائی” افزود: به همین سبب این رزمایش که در سطح فرماندهی کل انتظامی به نام شهید”رحیم فعال” مزین و نامگذاری شده است را در شهرستان بم استان کرمان نیز اجرا کردیم تا میزان توانمندی و آمادگی نیروهای مجموعه انتظامی را مورد ارزیابی قرار دهیم.

این مسئول ارشد انتظامی بیان کرد: البته اخیرا هم گزارشات و مستندات زیبایی از امدادرسانی مجموعه انتظامی استان کرمان به مردم سیل زده جنوب این استان را در فرماندهی کل انتظامی دریافت و مشاهده کردیم که این ها همه نشان از انگیزه بالا، روحیه مردم داری و آمادگی عملیاتی پلیس در مواقع بروز سوانح و حوادث دارد و بنا به تدابیر سردار”اشتری” در قالب این رزمایشات به دنبال ارتقاء سطح کیفی این توانمندی ها در مجموعه انتظامی کل کشور هستیم.

انتهای پیام




اجرای رزمایش طرح شهید"رحیم فعال" در بم استان کرمان

منبع: ایـسنا
? اجرای رزمایش طرح شهید"رحیم فعال" در بم استان کرمان