اجرایی شدن ۴۰ درصد از طرح‌های جهاد آبرسانی در رفسنجان

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان از اجرا شدن ۴۰ درصد از طرح‌های جهاد آبرسانی در روستاهای رفسنجان خبر داد.  علیرضا عبدیان امروز ۲۹ آبان ماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: شهرستان رفسنجان قریب به ۴۰ درصد از حجم کل پروژه جهاد آبرسانی استان کرمان را به خود […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان از اجرا شدن ۴۰ درصد از طرح‌های جهاد آبرسانی در روستاهای رفسنجان خبر داد.

 علیرضا عبدیان امروز ۲۹ آبان ماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: شهرستان رفسنجان قریب به ۴۰ درصد از حجم کل پروژه جهاد آبرسانی استان کرمان را به خود اختصاص داده و اعتبار پیش بینی شده جهت اجرای طرح در این شهرستان بالغ بر ۱۲۰۰۰ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: تاکنون بالغ بر ۱۴۴ هزار متر طول عملیات لوله‌گذاری و ۳۵۰۰ مترمکعب مخازن ذخیره بتنی در این شهرستان اجرا شد و ۴۰درصد از کل عملیات اجرایی در این شهرستان پیشرفت فیزیکی داشته است.

عبدیان بیان کرد: عملیات اجرایی احداث مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی در سایت آبی مجتمع حومه شرقی شهرستان رفسنجان جهت ذخیره و تامین آب شرب روستاهای حومه شرقی شهرستان آغاز شده و در مرحله اجرای عملیات تحکیم بستر و تعبیه کانال‌های زهکش زیر مخزن است.

انتهای پیام




اجرایی شدن ۴۰ درصد از طرح‌های جهاد آبرسانی در رفسنجان

منبع: ایـسنا
? اجرایی شدن ۴۰ درصد از طرح‌های جهاد آبرسانی در رفسنجان