اجتماع ۲۰۰۰ نفری دختران حاج قاسم از اصفهان در دیار مُلک سلیمانی

دبیر اجتماع دختران حاج قاسم با اشاره به حضور دو هزار نفری دختران اصفهان در کرمان گفت: در ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و در راستای تجدید میثاق با سپهبد شهید سلیمانی است. مهدی امینی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با اشاره به حضور دو هزار نفر از […]

دبیر اجتماع دختران حاج قاسم با اشاره به حضور دو هزار نفری دختران اصفهان در کرمان گفت: در ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و در راستای تجدید میثاق با سپهبد شهید سلیمانی است.

مهدی امینی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با اشاره به حضور دو هزار نفر از دختران اصفهان با عنوان دختران حاج قاسم در کرمان گفت: این حضور در ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و در راستای تجدید میثاق با سپهبد شهید سلیمانی است.

دبیر اجتماع دختران حاج قاسم با بیان این‌که امسال، دومین سالی است که دختران حاج قاسم در شهر کرمان حضور پیدا می‌کنند در خصوص اهداف و رویکرد این اجتماع عنوان کرد: این حضور به منظور احیا مکتب حاج قاسم است تا نوجوانان و جوانان ما در مسیر شهید سلیمانی قرار گیرند.

وی با اشاره به این‌که شکوه این اجتماع، حضور دختران محجبه است، اظهار کرد: از جمله برنامه‌های امروز ما اجتماع دختران حاج قاسم در محل مصلی امام علی علیه‌السلام با سخنرانی حمید رسایی و اجرای سلام فرمانده دو است.

امینی خاطرنشان کرد: عصر امروز ساعت ۱۵:۳۰ از محل مصلی امام علی علیه‌السلام شهر کرمان به سمت بیت‌الزهرا سلام الله علیها، پیاده‌روی دختران حاج قاسم را خواهیم داشت و اجتماع دیگری ساعت ۱:۲۰ بامداد در محل گلزار شهدا کرمان و در جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/م




اجتماع ۲۰۰۰ نفری دختران حاج قاسم از اصفهان در دیار مُلک سلیمانی

منبع:آرمـان
? اجتماع ۲۰۰۰ نفری دختران حاج قاسم از اصفهان در دیار مُلک سلیمانی