اجتماع دختران حاج قاسم در کوهبنان برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان را تشریح کرد و گفت: در این هفته برنامه‌های متعددی برگزار می‌شود که اجتماع دختران حاج قاسم یکی از آنها است. به گزارش نذیر کرمان ازکوهبنان، روح الله ابراهیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های بسیج پرداخت و اظهار داشت: دیدار با […]


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان را تشریح کرد و گفت: در این هفته برنامه‌های متعددی برگزار می‌شود که اجتماع دختران حاج قاسم یکی از آنها است.

به گزارش نذیر کرمان ازکوهبنان، روح الله ابراهیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های بسیج پرداخت و اظهار داشت: دیدار با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، نشست‌های بصیرتی و جهاد تبیین، برپایی نمایشگاه عکس و کتاب، برگزاری نشست کتابخوانی، ویزیت رایگان بیماران و اردوهای جهادی از جمله برنامه‌های هفته بسیج هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان ادامه داد: برگزاری شیفت ایثار در معادن زغالسنگ، غبارروبی قبور مطهر شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا، برگزاری دعای ندبه در جوار شهدای شهرستان و برگزاری میز خدمت ادارات از دیگر برنامه‌هااست.

وی خاطر نشان کرد: میقات صالحین و شکوه اقتدار بسیجیان، دیدار با خانواده معزز شهدا، کمک‌های مومنانه، برگزاری کلاس سواد رسانه، برگزاری مسابقه از بیانیه گام دوم در فضای مجازی و برگزاری اجتماع دختران حاج قاسم نیز در هفته بسیج برگزار می شوند.

 





اجتماع دختران حاج قاسم در کوهبنان برگزار می‌شود

منبع: فــارس
? اجتماع دختران حاج قاسم در کوهبنان برگزار می‌شود