اجازه دهید شهید «تحویلیان» در رفسنجان بماند

رفسنجان – معاون وزارت علوم با اشاره به فضای معنوی ناشی از حضور شهید «تحویلیان» در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان، گفت: تقاضا دارم خانواده معظم شهید اجازه دهند این دُر گرانبها در رفسنجان بماند. به گزارش فت فتو، عبدالحسین کلانتری پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم استقبال از مادر شهید «مهدی تحویلیان» در جوار […]

رفسنجان – معاون وزارت علوم با اشاره به فضای معنوی ناشی از حضور شهید «تحویلیان» در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان، گفت: تقاضا دارم خانواده معظم شهید اجازه دهند این دُر گرانبها در رفسنجان بماند.

به گزارش فت فتو، عبدالحسین کلانتری پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم استقبال از مادر شهید «مهدی تحویلیان» در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه ولیعصر (عج) و مزار شهید تحویلیان اظهار داشت: در تاریخ اندیشه، گاهی عظمت یک موضوع چنان زیاد بوده و مقیاسی داشته که سخن‌گفتن در خصوص آن دشوار است و متفکران را در مقابل خود به سکوت واداشته است.

وی بیان کرد: یکی از موضوعات اساسی شهید و شهادت است که سخن گفتن درباره آن سخت است و تنها اولیای الهی در این خصوص سخن گفتند. شهدا قلب تاریخ و متصرفان در عالم هستند، شهید به تاریخ ما جهت و نور می‌دهد، به روزمرگی ما رنگ می پاشد و تاریخ سازی می‌کند.

کلانتری افزود: شهدا با مقامی که دارند قلب تپنده تاریخ بودند و به همین معناست که شهید شمع محفل بشریت است، شهید به روزمرّگی و روزمرگی ما رنگ می‌پاشد و تاریخ‌سازی می‌کند.

وی تصریح کرد: شهدای گمنام به فضای دانشگاه جلوه داده و دانشگاه را معطر کرده و جهت داده و کارهای فرهنگی دانشگاه را رشد داده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: از خانواده شهید تحویلیان خواهش می‌کنم که بگذارند این دُر گرانبها در رفسنجان بماند، مردم رفسنجان مهمان نوازی کردند و زین پس هم نخواهند گذاشت گردی بی مهری بر چهره شهید عزیز بنشیند.

به گزارش فت فتو، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و تحقیقات در این مراسم لوح اهدایی از سوی وزیر علوم را تقدیم مادر و خانواده شهید مهدی تحویلیان کرد.

کد خبر ۵۳۵۵۰۷۰




اجازه دهید شهید «تحویلیان» در رفسنجان بماند

منبع:مــهر
? اجازه دهید شهید «تحویلیان» در رفسنجان بماند