اجازه تحمیل خسارت فوتی و مصدومیت مردم را به ۱۰ درصد راننده متخلف نمی دهیم

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی نذیر کرمان، سردار احمدرضا رادان فرمانده فراجا اظهار داشت: نوروز سالجاری ویژگی خاص تلاقی با ماه رمضان دارد و عملا بهار در بهار است.  وی افزود: آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت شعار رزمایش نوروزی ۱۴۰۳ است.  فرمانده فراجا تصریح کرد: آرامش و امنیت مردم تپسط حاضران در […]

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی نذیر کرمان، سردار احمدرضا رادان فرمانده فراجا اظهار داشت: نوروز سالجاری ویژگی خاص تلاقی با ماه رمضان دارد و عملا بهار در بهار است. 

وی افزود: آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت شعار رزمایش نوروزی ۱۴۰۳ است. 

فرمانده فراجا تصریح کرد: آرامش و امنیت مردم تپسط حاضران در جاده ها در دستور کار جدی ما است. 

سردار رادان گفت: ۸۷ هزار نیرو در ایام رمضان و نوروز با زبان روضه ۲۴ ساعته در خدمت مردم هستند. 

وی افزود: ۸۷ هزار نیرو در شهر و جاده در سفرهای پیش رو خادم مردم هستند و تکلیف ما خدمت به مردم است. 

فرمانده فراجا تصریح کرد: غیر از حضور در راه ها و شهرها و جاده‌ ها، مرزبانی فراجا در تامین امنیت مرزها و همکاران من در پلیس پیشگیری فعالیت مستمر دارند. 

وی گفت: کمترین توقع از مردم تکلیف رعایت قوانین رانندگی در شهرها و‌ جاده ها به میزان ۱۰۰ درصد است؛ این کار قدردانی از ۸۷ هزار نیروی حاضر در جاده ها است.‌

سردار رادان افزود: کمتر از ۱۰ درصد رانندگان در جاده ها اقدام به تخلف از قوانین رانندگی کرده و سوانح مختلفی را بوجود می آوردند که با کار خود فوتی ها و مصدومین زیادی را به ۹۰ درصد سایر رانندگان تحمیل می کنند. 

رادان گفت: همه خادمان وظیفه دادن آرامش و امنیت مردم در جاده ها را بر عهده دارند که قوانین را برای ۱۰ درصد رانندگان متخلف برای رعایت آرامش و امنیت ۹۰ درصد سایر رانندگان است.

وی از همه مردم شریف ایران و رانندگان خواست قوانین رانندگی را دقیقا اجرا کنند؛ پاسخ خدمت به همه افرادی که در ایام عید برای آرامش و امنیت مردم خدمت می کنند رعایت قوانین است. 

سردار رادان افزود: باید هزینه تخلفات ۱۰ درصد رانندگان متخلف به گونه ای باشد که دیگر از قوانین عدول نکنند؛ هزینه تخلفات رانندگی اینقدر کم است که عده ای راننده متخلف را جریح و خودخواه کرده است ولی نباید اجازه این کار را بدهیم.

فرمانده فراجا تصریح کرد: از مردم عزیز ایران می خواهم تظاهر به روضه خواری در سفر نداشته باشند و از آن پرهیز کنند تا در ثواب ایام رمضان شریک باشند. 

انتهای پیام/




اجازه تحمیل خسارت فوتی و مصدومیت مردم را به ۱۰ درصد راننده متخلف نمی دهیم

منبع: بــرنا
? اجازه تحمیل خسارت فوتی و مصدومیت مردم را به ۱۰ درصد راننده متخلف نمی دهیم