اتحاد میان امت اسلامی در نظر امام و رهبری؛ اصلی قطعی و مسلم است/ علمای اسلام قول و عمل به اتحاد مسلمانان اهتمام داشته‌اند

امان الله علیمرادی با تأکید بر اینکه علمای اسلام در طول تاریخ در قول و عمل به اتحاد امت اسلامی اهتمام داشته‌اند، گفت: تفرقه از ابتدا خواست دشمنان اسلام بوده و اکنون هم شیطنت دشمنان اسلام و در راس آنها شیطان بزرگ آمریکا است. حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با فت […]

امان الله علیمرادی با تأکید بر اینکه علمای اسلام در طول تاریخ در قول و عمل به اتحاد امت اسلامی اهتمام داشته‌اند، گفت: تفرقه از ابتدا خواست دشمنان اسلام بوده و اکنون هم شیطنت دشمنان اسلام و در راس آنها شیطان بزرگ آمریکا است.

حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با فت فتو؛ ضمن تبریک و گرامیداشت میلاد نورانی حضرت محمد خاتم النبیین(ص) بر امت اسلامی، ملت‌ ایران و همه حق‌جویان ومستضعفان عالم گفت: در نظر امام خمینی(ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری، اصل اتحاد میان امت اسلامی، اصلی قطعی و مسلم بوده و خواهد بود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: وحدت میان مسلمانان اعتقاد و ایمان قلبی ما است؛ در جمهوری اسلامی از دوازدهم تا هفدهم ربیع‌الاول، به عنوان هفته‌ وحدت نامگذاری شده است.

وی تأکید کرد: نامگذاری هفته وحدت، یک نامگذاری محض نیست، یک حرکت سیاسی، تاکتیکی و مقطعی نیست؛ بلکه یک اعتقاد و ایمان قلبی است.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی ابراز کرد: لزوم اتحاد امت اسلامی خواسته‌ خدای متعال از مسلمانان است و سفارش و عمل ائمه علیهم السلام و بزرگان دین بر این بوده است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه علمای اسلام در طول تاریخ در قول و عمل به اتحاد امت اسلامی اهتمام داشته‌اند، عنوان کرد: تفرقه از ابتدا خواست دشمنان اسلام بوده و اکنون هم شیطنت دشمنان اسلام و در راس آنها شیطان بزرگ آمریکا است.

وی با بیان اینکه هفته وحدت فرصت مغتنمی است که باید پرچم اتحاد را بر افراشته‌ تر نگه داشت، خاطر نشان کرد:  امت اسلامی به یقین خواسته خدای متعال را وجهه اول همت خود قرار داده و با همه مظاهر تفرقه مبارزه می‌کنند و نقشه های شیطانی دشمنان اسلام را بی‌اثر می‌سازند.

انتهای پیام/م




اتحاد میان امت اسلامی در نظر امام و رهبری؛ اصلی قطعی و مسلم است/ علمای اسلام قول و عمل به اتحاد مسلمانان اهتمام داشته‌اند

منبع:آرمـان
? اتحاد میان امت اسلامی در نظر امام و رهبری؛ اصلی قطعی و مسلم است/ علمای اسلام قول و عمل به اتحاد مسلمانان اهتمام داشته‌اند