ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی متضمن انقلاب و کشور است

کرمان – رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی را متضمن انقلاب و نظام دانست و بر ترویج مکتب این شهید تاکید کرد. به گزارش فت فتو، سرلشکر محمد باقری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: راه شهدا به ویژه شهدای مقاومت در منطقه ادامه دارد و این راه هدفی جز بیرون […]

کرمان – رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی را متضمن انقلاب و نظام دانست و بر ترویج مکتب این شهید تاکید کرد.

به گزارش فت فتو، سرلشکر محمد باقری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: راه شهدا به ویژه شهدای مقاومت در منطقه ادامه دارد و این راه هدفی جز بیرون راندن آمریکا از منطقه ندارد.

وی افزود: درس‌های ابعاد شخصیتی حاج قاسم تضمین انقلاب و اسلام و اخلاق در کشور و منطقه است و باید در راستای ترویج این سیره در ابعاد مختلف کار شود.

سرلشکر باقری ادامه داد: عزت و محبتی که خداوند در دل ملت ایران از حاج قاسم گذاشت بی نظیر بود و این مساله نشان می‌دهد اخلاص و کار در راه رضای خدا توسط مردم دیده می‌شود و موجب عزت الهی می‌شود.

وی گفت: راهی که او از خودش به جا گذاشت در زندگی شخصی در رفتار و حالات معنوی عرفانی و اخلاقی و مشی اجتماعی در فرماندهی مدیریت رسیدگی به مردم در محبت به فرزندان شهدا و در ایستادگی مقابل دشمن در غضب به مستکبران و صهیونیست‌ها نمونه و اسطوره بی نظیری است او در کشور جهان و منطقه الگوی بی نظیری بود هست و خواهد بود.

کد خبر ۵۳۹۱۸۶۱




ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی متضمن انقلاب و کشور است

منبع: مــهر
? ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی متضمن انقلاب و کشور است