ابراز نگرانی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از اوج گیری مجدد کرونا

فت فتو/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کمی نگران افزایش موج بیماری هستیم که شاید به ایام پیش رو، بازگشایی هایی که بعد از ماه صفر انجام می شود و افرادی که از زیارت برگشته اند، مربوط باشد. دکتر”حمیدرضا رشیدی نژاد” ظهر امروز ۱۰ مهرماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: کمی […]

فت فتو/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کمی نگران افزایش موج بیماری هستیم که شاید به ایام پیش رو، بازگشایی هایی که بعد از ماه صفر انجام می شود و افرادی که از زیارت برگشته اند، مربوط باشد.

دکتر”حمیدرضا رشیدی نژاد” ظهر امروز ۱۰ مهرماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: کمی نگران افزایش موج بیماری هستیم که شاید به ایام پیش رو، بازگشایی هایی که بعد از ماه صفر انجام می شود و افرادی که از زیارت برگشته اند، مربوط باشد.

وی افزود: نیاز به همکاری دو سه دستگاه داریم برای گرفتن تست از افرادی که از عراق برگشته اند و باید اسامی و آدرس این افراد به ما داده شود ه از آنها تست رپید گرفته می شود.

رشیدی نژاد در ادامه با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا در استان کرمان بیان کرد: ظرفیت تزریق واکسن دو تا سه برابر کاری است که در حال حاضر انجام می شود، وجود دارد و واکسن تامین شده و هیچ محدودیتی نداریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پایان اظهار کرد: در اوج پیک کرونا مرگ و میرها در سطح استان به ۱۸۰ نفر در هفته رسید و اکنون به ۴۸ نفر رسیده که امیدواریم این روند کاهشی همچنان ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به روند نزولی بیماری در استان کرمان عنوان کرد: کاهش موارد ابتلا به کرونا در استان مشهود است.

به گزارش فت فتو، دکتر”محمدصادق بصیری” جانشین استاندار در ستاد کرونای استان کرمان نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر در استان کرمان ۱۱ شهرستان در وضعیت زرد، ۱۱ شهرستان در وضعیت نارنجی و انار در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام




ابراز نگرانی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از اوج گیری مجدد کرونا

منبع:ایـسنا
? ابراز نگرانی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از اوج گیری مجدد کرونا