ابتکار جالب معاونت فرهنگی شهرداری کرمان برای جلب توجه مسوؤلان به وضعیت نامطلوب یک میدان فرهنگی و مذهبی

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان گفت: امروز فعالیت های فرهنگی شهرداری کرمان را به‌صورت نمادین به این میدان منتقل کردیم تا توجه مرد و مسوؤلان را به نارسایی‌ها و مشکلات میدان شهداء جلب کنیم. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، عبدالرضا شیخ‌شعاعی اظهار داشت: وضعیت میدان شهداء(مشتاق) مورد رضایت هیچ کس نیست، […]


مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان گفت: امروز فعالیت های فرهنگی شهرداری کرمان را به‌صورت نمادین به این میدان منتقل کردیم تا توجه مرد و مسوؤلان را به نارسایی‌ها و مشکلات میدان شهداء جلب کنیم.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، عبدالرضا شیخ‌شعاعی اظهار داشت: وضعیت میدان شهداء(مشتاق) مورد رضایت هیچ کس نیست، مردم، مسوؤلان، ذی‌نفعان، ذی‌اثران، زائران و مسافران از این وضعیت ناراضی‌اند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان اضافه کرد: در میدان شهداء مقبره «مشتاق علی‌شاه» به عنوان یک اثر فرهنگی و تاریخی و مهمتر از آن، مسجد جامع کرمان به عنوان یک میراث تاریخی و مذهبی نباید چنین وضعیتی داشته باشد.

وی افزود: امروز فعالیت‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان را به‌صورت نمادین به این میدان منتقل کردیم تا توجه مردم و مسوؤلان را به نارسائی‌ها و مشکلاتی که در این میدان وجود دارد، جلب کنیم و مقدمه‌ای برای انجام هماهنگی‌های لازم برای بهبود وضعیت میدان شهداء باشد.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش

 

 

 





ابتکار جالب معاونت فرهنگی شهرداری کرمان برای جلب توجه مسوؤلان به وضعیت نامطلوب یک میدان فرهنگی و مذهبی

منبع: فــارس
? ابتکار جالب معاونت فرهنگی شهرداری کرمان برای جلب توجه مسوؤلان به وضعیت نامطلوب یک میدان فرهنگی و مذهبی