ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟

ائمه جمعه کرمان در خطبه‌های امروز نماز جمعه ضمن پرداختن به مسائل روز، سپاه پاسداران را مظهر اقتدار کشور دانستند و به شکست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی پرداخته و رواج بی‌حجابی و بدحجابی را انتقامی دانستند که دشمن می‌خواهد در برابر شکست‌هایش از ما بگیرد.  به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام ابوطالب هنرهوده امروز […]


ائمه جمعه کرمان در خطبه‌های امروز نماز جمعه ضمن پرداختن به مسائل روز، سپاه پاسداران را مظهر اقتدار کشور دانستند و به شکست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی پرداخته و رواج بی‌حجابی و بدحجابی را انتقامی دانستند که دشمن می‌خواهد در برابر شکست‌هایش از ما بگیرد.

 به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام ابوطالب هنرهوده امروز در خطبه‌های نماز جمعه کوهبنان با استناد به منویات مقام معظم رهبری در دیدار با جوانان و دانشجویان اظهار کرد: هرجا عرصه خدمت به جوانان واگذار شد موفق بودیم، البته دشمن تلاش می‌کند که جوانان را به حاشیه براند.

سپاه پیشگام در محرومیت‌زدایی

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: در آستانه عید سعید فطر قرار داریم و مومنان در کنار حضور در مراسم نماز عید فطر زکات فطره را به کمیته امداد حضرت امام(ره) تحویل دهند.

 وی یادآور شد: اول اردیبهشت روز بزرگداشت سعدی از شاعران برجسته و روز شهدای ورزشکار به‌مناسبت ولادت شهید ابراهیم هادی نامگذاری شده است.

 حجت‌الاسلام هنرهوده به سالروز تاسیس سپاه پاسداران در سال ۵۸ اشاره داشت و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری سپاه جزو پدیده‌های برآمده از انقلاب است که از خصوصیات ویژه‌ای برخوردار است که در دوران دفاع مقدس، در عرصه سیاست و فرهنگ به بلوغ کامل رسید و راه تعالی را در پیش گرفت.

وی ابراز داشت: در عرصه‌های نظامی، دفاع از وطن و حرم، خدماتی، محرومیت‌زدایی، امداد در حوادث و مقاومت نام سپاه به‌خوبی می‌درخشد.

ترویج بی‌حجابی، انتقامی‌ست که دشمن می‌خواهد از ما بگیرد

 حجت‌الاسلام الله‌وردی امام جمعه شهداد با اشاره به توطئه‌های دشمنان گفت:خطر دشمنان امروز کمتر از دشمنان زمان بنی‌امیه نیست. بلکه این شرارت‌ها و دشمنی‌ها بیشتر از آن زمان است و استکبار هرجا منافع بیشتری را ببیند از پشت صحنه درگیری راه می‌اندازد.

 وی برقراری ارتباط کشورهای عربی و دو کشور عربستان و سوریه را پس از ۱۵ سال خوب و میمون خواند و تصریح کرد: اتحاد و حفظ امنیت منطقه از مهمترین اتفاقات این رویداد محسوب می‌شود که رژیم صهیونیستی را به انزوا و کشورهای اسلامی را به‌هم نزدیک کرد.

 خطیب جمعه شهداد در پایان افزود:کم‌حجابی و بدحجابی انتقامی است که آمریکایی‌ها می‌خواهند از ما بگیرند و در این راستا بانوان باید بیدار باشند و جواب کینه‌توزی آمریکا را بدهند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟

منبع: فــارس
? ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟