ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟

ائمه جمعه کرمان ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار را تبریک گفته و اظهار داشتند: پاسداران جان برکف طی ۴۴ سال گذشته در همه عرصه‌های خدمت در کنار مردم بودند و از هیچ تلاشی دریغ نکردند. به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: […]


ائمه جمعه کرمان ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار را تبریک گفته و اظهار داشتند: پاسداران جان برکف طی ۴۴ سال گذشته در همه عرصه‌های خدمت در کنار مردم بودند و از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: بالاترین عبادت، خدمت به مردم است که برای انسان محبوبیت در پی دارد و کمک‌های مومنانه که به‌همت سپاه پاسداران و بسیج با همکاری خیران و موسسات خیریه انجام می‌شود خود نوعی خدمت به برادر مومن است.

اقتدار نظام از مردمی بودن آن است

 وی با تبریک اعیاد شعبانیه تصریح کرد: یکی از صفات بارز امام حسین(ع) اراده قوی، عزم راسخ و تصمیم قاطع آن حضرت است؛ چیزی که مقام معظم رهبری همواره از مسؤولان خواستار هستند.

جعفری به دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام عظمای ولایت اشاره کرد و گفت: بنیه قوی مردمی نظام بر کسی پوشیده نیست، در حالی که دشمنان با شایعه‌پراکنی به‌دنبال مایوس کردن مردم هستند، بنابراین مسؤولان و مردم باید جهاد تبیین را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

امام جمعه ریگان نیز با اشاره به اهمیت و اقتدار مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: جشن‌های بزرگ نیمه شعبان با معرفت خاص دنبال شود.

مقابله با استکبار و طاغوت درس بزرگی از نهضت امام حسین(ع) است

حجت‌الاسلام حبیب رضازاده با تبریک به میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار بیان داشت: امام حسین(ع) مظهر ایثار و مقاومت در برابر استکبار است و از نهضت و قیام او درس می‌گیریم که راه پیروزی، مقابله با ظلم و طاغوت است نه چشم دوختن به غر ب و  استکبار.

لزوم دستگیری از نیازمندان در ایام نوروز

حجت‌الاسلام مسلمی‌زاده امام جمعه سیرجان نیز در سخنان خود اظهار کرد: در راستای کمک‌های مومنانه که از عقاید دینی و ذاتی قشرهای مختلف این مردم بوده است، در روزهای پایانی سال اقدام کنیم و امروزه به بهانه کمک‌های دیگران و حتی کمک‌های بخش‌های صنایع و معادن ازانجام وظیفه و فیض این اقدام که تکلیف خداوند بر ما هست، فاصله نگیریم.

وی با تبریک فرا رسیدن ماه شعبان‌المعظم، سبک زندگی حضرت امام حسین(ع) را الگوی مناسب و بی‌بدیل برای همگان و همه نسل‌ها دانست و ابراز داشت: آن حضرت بسیار بخشنده و مهربان، شجاع و غیرتمند بودند و در امر به معروف و نهی از منکر و رعایت حقوق دیگران پیشقدم می‌شدند.

  مسلمی‌زاده روز پاسدار را به پاسدران نظام اسلامی تبریک گفت و عنوان کرد: در گرامیداشت این روز فرصت خوبی است که بار دیگر قدردان این پاسداران و این عزیزان باشیم که دل در گرو خدمت به کشور و جامعه اسلامی و تلاش برای تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی داشته و دارند و در دوران هشت‌سال دفاع مقدس در دفاع از خاک و نوامیس این مرز و بوم بی‌پروا بوده و خوب عمل کردند که موفقیت آنان بر آحاد ملت ما پوشیده نیست و همه می‌دانیم طی ۴۴ سال گذشته در همه عرصه‌های خدمت در کنار مردم بودند و از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟

منبع: فــارس
? ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟