ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟

ائمه جمعه کرمان در خطبه‌های امروز نماز جمعه با تقدیر از عملکرد دولت به تمجید مقام معظم رهبری از دولت آیت‌الله رئیسی اشاره داشتند و از مواکب خدمت‌رسان در همایش اربعین قدردانی کردند. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر کوهبنان با استناد به فرمایشات مقام معظم […]


ائمه جمعه کرمان در خطبه‌های امروز نماز جمعه با تقدیر از عملکرد دولت به تمجید مقام معظم رهبری از دولت آیت‌الله رئیسی اشاره داشتند و از مواکب خدمت‌رسان در همایش اربعین قدردانی کردند.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر کوهبنان با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با هیأت دولت تاکید کرد: شهیدان رجایی و باهنر همواره با رضایت خداوند جهت کار و خدمت شبانه‌روزی برای مردم مبادرت داشتند.

امام‌ جمعه کوهبنان افزود: معظم‌له از عملکرد دولت سیزدهم تقدیر و تمجید کردند در حالی که عملکرد دولت به خوبی برای مردم تبیین نمی‌شود.

 وی ابراز داشت: دولت در بخش‌های اقتصادی رشد شاخص‌های کلان خصوصا در بخش صنعت، کاهش بیکاری، افزایش صادارات، راه‌اندازی چند هزار کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل و…. عملکرد بسیار خوبی دارد.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: ضعف اطلاع‌رسانی و مشکلات معیشتی خصوصا در بحث گرانی مسکن و اجاره‌بها همچون غباری مانع دید کارهای مهم و‌مثبت دولت شده است.

 وی یادآور شد: دولت در کارهای مدیریتی متواضعانه و مستقیم با مردم سر و کار دارد، ساده‌زیستی، مواضع انقلابی، روحیه جهادی، به‌کارگیری جوانان ، موفقیت در سیاست خارجی و…. از جمله عملکرد بسیار خوب و ویژگی‌های مهم دولت است.

 وی ابراز داشت: مراسم راهپیمایی اربعین با حضور جاماندگان برای تقرب به خدا و تکریم ایام در شهرستان برگزار می‌شود.

لزوم ارتقاء دانشکده علوم پزشکی سیرجان به دانشگاه علوم پزشکی 

 حجت‌الاسلام عباس مسلمی‌زاده امام جمعه سیرجان نیز اظهار داشت: شهربزرگی مثل سیرجان قابل قبول نیست دانشگاه علوم پزشکی نداشته باشد وزیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مرکز استان باشد و باید از لحاظ اعتبارات و اختیارات به‌صورت مستقل اداره شود.

وی افزود: مدتی است پیگیر چگونگی و چرایی عدم ارتقاء دانشکده سیرجان و کم بودن برخی اختیارات دراین حوزه در این شهرستان هستم ولی تا کنون متاسفانه اقدام عملی انجام نشده است و برخلاف دغدغه‌های نظام مبنی بر تمرکززدایی در حوزه‌های مختلف شاهد آن هستیم که هنوز اختیارات به شهرها و شهرستان‌ها داده نمی‌شود که ضرورت دارد شهرستان سیرجان که از مهمترین و بزرگترین شهرستان‌های استان است دانشگاه علوم پزشکی داشته باشد.

 حجت‌الاسلام مسلمی‌زاده به دیدار هیأت دولت با مقام معظم رهبری هم اشاره کرد و گفت: رهبری معظم به ضرورت افزایش کمّی و کیفی کارهای خوب دولت در بخش فرهنگی، به این نکته اشاره داشتند که فاصله بین واقعیت‌های کشور و عملکرد دولت و تلقّی مردم از واقعیت‌ها، خیلی زیاد است که باید با استفاده از کارشناسان خبره، این فاصله را کم کنید.

 امام جمعه سیرجان به هفته دولت هم اشاره کرد و گفت: بر اساس آمار ارائه شده یک پنجم طرح‌های افتتاح شده در هفته دولت درسطح استان در این شهرستان بوده است و امروز نباید مردم دارای مشکلات درمانی، پزشک و یا در دیگر زمینه‌ها باشند.

 حطیب جمعه سیرجان از حضور مردم و موکب‌های اعزامی به کربلا هم قدردانی و خاطرنشان کرد: ۳ موکب سیرجانی‌ها خدمات و امکانات به زائران کربلا و نجف در در عراق دارند و جوانان ما در خدمت‌رسانی به زائران اربعین در کربلا حضوری گسترده داشته و دارند.

وی اضافه کرد: روز اربعین هم مردم شهرستان سیرجان مراسم پیاده‌روی عظیمی را از سیرجان تا مرقد مطهر امامزاده علی به طول ده کیلومتر تحت عنوان جاماندگان از پیاده‌روان اربعین در کربلا دارند که هرساله قریب به یکصد هزار نفر در این مراسم و سنت دیرینه شرکت می‌کنند که می‌تواند گویای این مطلب مهم باشد که مردم شهرستان همچنان در همه صحنه‌های سیاسی، مذهبی و فرهنگی حضور دارند.

ناامید کردن مردم خیانت است

 حجت‌الاسلام حبیب رضا‌زاده امام جمعه ریگان نیز اظهار داشت: هفته دولت فرصت استثنایی برای تبیین و کارآمدی جمهوری اسلامی ایران است.

 وی با قدردانی از از همه دولتمردان در جهت رفع مشکلات شهرستان ابراز کرد: امروز هرکس به ناامیدی مردم فکر می‌کند و مردم را از آینده این نظام ناامید می‌کند در هر مقام و لباسی و هر مذهبی که باشد خائن است.

 رضازاده بیان داشت: خدمت و پرکاری، اخلاص، پایبندی به اصل ولایت، تواضع وفروتنی، ساده‌زیستی سرلوحه کار مسؤلان قرار گیرد.

 امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه چرخه اقتصادی و معیشت خانواده‌ها اولویت کار دولتمردان باشد ، تصریح کرد: دولت مردمی در شهرستان ریگان خدمات ارزنده‌ای انجام داده است که جای تقدیر دارد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟

منبع: فــارس
? ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟