ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟

ائمه جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه امروز بیستم مردادماه ضمن پرداختن به موضوع انتخابات و تأکید بر حضو پرشور در این صحنه سیاسی، خواستار برخورد جدی با قاچاق سوخت به ویژه در شرق استان شدند. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌السلام دانشی امام‌ جمعه بم امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر […]


ائمه جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه امروز بیستم مردادماه ضمن پرداختن به موضوع انتخابات و تأکید بر حضو پرشور در این صحنه سیاسی، خواستار برخورد جدی با قاچاق سوخت به ویژه در شرق استان شدند.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌السلام دانشی امام‌ جمعه بم امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بم یکی از مطالبات مردم شهرستان بم را ساماندهی سوخت دانست و اظهار کرد: باید قاچاق سوخت و غارت سوخت در کشور و استان کرمان پیگیری شود.

 خطیب جمعه بم‌ گفت: پول قاچاق سوخت حرام است و عده‌ای حرام‌خور با قاچاق سوخت مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده‌اند. مسؤولان باید پیگیر موضوع قاچاق سوخت باشند و استاندار کرمان جلو غارت بیت‌المال در استان کرمان را بگیرد.

رعایت حجاب مطالبه عمومی است

وی خاطرنشان کرد: ابراز ناراحتی مردم از بی‌حجابی و بدحجابی در کشور بجا و بحق است. قرار نیست نظام با بی‌حجابی کنار بیاید. رعایت حجاب مطالبه عمومی مردم است و باید حجاب در جامعه رعایت شود.

 دانشی با ابراز گله‌مندی از مدیران کارخانه خودروسازی مدیران خودرو گفت: مسؤولان باید از کارگران این کارخانه حمایت کنند چون فشار زیادی بر کارگران تحمیل می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پرداخت و عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی عصاره یک ملت است. ملت عزیز با حضور پرشور و شعور سیاسی بهترین مجلس را رقم بزنند و بار دیگر دشمنان ایران را نا امید کنند.

افراد باتقوا وارد صحنه انتخابات شوند

حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان نیز با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: از خبرنگاران عرصه خبر که با صداقت ضمن جهاد تبیین به جمهوری اسلامی خدمت می‌کنند تشکر می‌کنیم.

 وی ابراز داشت: شهید صارمی اهل صداقت، تواضع، امانتداری، انصاف و مسؤولیت‌پذیر بود و در یک کلام روحیه جهادی و انقلابی داشت و در راستای تقویت اسلام و نظام اسلامی گام برداشت.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود: سردار دلها چون روحیه جهادی و انقلابی داشت و در تمام بحران‌ها در کنار مردم و در خدمت مردم بود برجسته شد.

 حجت‌الاسلام جعفری با اشاره به آغاز پیش ثبت‌نام برای مجلس شورای اسلامی، گفت: افراد با تقوا که احساس می‌کنند می‌توانند به مردم و نظام خدمت می‌کنند حتما وارد این عرصه شوند و ثبت‌نام کنند تا مردم با دید بازتری نمایندگان را انتخاب کنند.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: موکب بنت‌الحسین بخش طغرالجرد در ایام اربعین خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی دارد که جا دارد مردم این موکب را حمایت کنند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟

منبع: فــارس
? ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟